熱門文章

2013年10月31日 星期四

打Dead Trigger 2打到睇住《The Walking Dead》大結局殺喪屍有記

Dead Trigger 2打咗一個禮拜,打到琴日終於儲夠錢升夠level買到枝半屈機嘅十字弓,夜晚睇《The Walking Dead》大結局,入面班友電視用十字弓射喪屍,我就電話入面十字弓殺喪屍。同上一集比,今集如何?我唔直接答你,我用呢幾日高登同人吹水寫落堆嘢答你就算,因為忙住喪屍大屠殺(實際上,係仍然成日比喪屍屈死):


「第一集捨得使錢就好易打得爆機,我用$25港紙買枝minigun同自動補血已經由頭屈機屈到尾半日打爆機,可能Madfinger見咁易玩冇乜錢賺,今集系統搞到好鬼搵笨

「畫面靚咗、音響勁咗、故事豐富咗、任務變化大咗,普通關感覺都好驚險刺激,但難玩咗好多。第一集玩hard mode完全冇難度,今集normal mode都覺得電腦明屈,特別細場出自爆大喪屍同Rager時,主要問題在刻意做到裝備太廢彈藥太少。」

「想整新武器要先搵科學家升全體tech level,再升槍匠級,再集齊武器藍圖先整得到,單為整枝M16已經要浪費一日時間,然後道具同武器整出嚟又要各自升level,通通都係錢。主角升level除咗每級多一點血冇意思,你每升一級,喪屍就升兩級,打到第五關level 14,枝MK2輕機槍射十發先殺死一隻雜卒,打一隻大佬搵唔到油桶要兩三個手榴彈先殺得死,normal mode side mission一版先得千幾蚊,好多時打埋都唔夠填返整買手榴彈同止痛藥條數,仲要係成功過到關至有咁多錢,中間出嘢Rager撞你兩撞,完場炸彈錢補血錢都蝕埋

「想早啲有勁裝備?俾真錢買黃金囉,最hihi買嘢升級要錢都算仲要計時間,科學家升tech level 4要24個鐘真係 俾完錢買完樣裝備仲要再俾大筆黃金去抵銷製作/升級時間,問題係今集買黃金個價位貴到

「雖然遊戲性同介面真係大幅度進步,但第一集唔使俾真錢都可以玩得好開心嗰種感覺冇咗(我仲要係一出立即俾USD0.99買嗰班),第二集玩咗半日,只覺得Madfinger恨賺錢恨到發燒

「咪搞到好多人唔想玩電話game囉。俾真錢就係為唔使無意義重覆無限次side mission儲錢買道具慳時間,而家只係慳儲錢嘅時間,但慳唔到買道具嘅時間,心諗做乜鳩

「一開始,俾credit就買到裝備,只要一重;跟住,俾credit升級之後再買裝備,要兩重;而家去到全隊升級>隊員升級>買裝備,三重先至到手,仲要每樣都另外要以斷小時甚至日數去計嘅等待時間。每一重都係想你俾真錢去換credit嘅藉口,其實你兩重我都會接受,電話game最鍾意玩雙貨幣,一種打任務賺一種99%要真錢買,但隻game好玩我都肯俾錢買,不過當我明明夠credit買道具都唔可以立即到手,仲要我等幾個鐘甚至一兩日又或者再俾多次真錢買時間,我就只覺得係難以置信地戇鳩

「今集裝備差咗、輔助工具少咗、喪屍勁咗,難度比本身已經易過頭嘅第一集高係好事,噉先至襟玩同有興趣長玩。問題係Madfinger將每一個部份都以盡可能賺最多錢而非遊戲性作為開發目標。出第一集時Madfinger講過,佢哋目標係整一隻唔俾真錢玩都可以過到關嘅遊戲,但肯花少少錢可以買到更多特別道具同武器,即係俾唔俾錢都打得爆機,只係體驗同滿足度之分別。第二集難度高咗本身係好事,但當好多地方都只有無止境問你要錢,難玩就會變成氣餒,完全偏離晒DG1理念。」

沒有留言:

張貼留言