熱門文章

2014年6月21日 星期六

一換季屋企就成日出現曱甴,搞到好掛住我隻狗

今日去幫個客個新場趕裝修OT O足十一個鐘,九點幾終於有得返屋企,買咗碗麵諗住有得開開心心慢慢嘆,點知買完唔敢返屋企,因為收到細妹send個message嚟,

「嘩嘩嘩屋企有好撚大隻曱甴呀呀呀!!!!!」
(我認我誇張咗,我細妹好乖唔講粗口嘅,不過想表達嘅意思同語氣差唔多啦)

立即灰晒,搞到我都唔知係咪拎返碗麵入間舖坐低食埋先走,不過始終都要面對,就屌那星頂硬上返屋企先。一開門立即一個側手翻碌入廚房反手開廚櫃拋枝殺蟲水出嚟凌空接住,好似拍《異形》拎住枝嘢一步一驚心慢慢行逐間房搜,無時無刻都覺得下一個彎位就會撞到隻嘢跳出嚟或者天花板跌落嚟,但行晒成間屋都搵唔到,頂唔順唔食飯咩唔通頂硬上囉又,擺住枝殺蟲水喺碗麵隔籬噉樣食法。果然跟住隻嘢就出現了。我永遠唔會明點解啲曱甴咁犀利無論隔幾遠都會知道你有嘢食,食咗半碗麵立即見到佢走出嚟,仲要係向住我個方向直衝當堂屌你老母啦,立即拎枝殺蟲水勁噴,唔搞掂佢邊度有安樂茶飯食呀。雖然噴咗又四份一枝殺蟲水之後,我都唔知未食嗰半碗麵食唔食埋佢好&仲食唔食得。

呢兩星期天氣一熱返立即撞到幾隻,唔知關唔關隔籬屋搬走咗幾個月事,定係因為而家冇養狗?好耐以前屋企都係好多曱甴,但養狗之後就再未有過曱甴入我屋企,一直到隻狗走咗啲曱甴先再出沒。搞到怕曱甴的我好鬼掛住隻狗添。

沒有留言:

張貼留言