熱門文章

2014年7月24日 星期四

每週一相片大行動 2014 Week 30:一日撞到兩單交通意外(仲差少少撞到第三單)




一唔坐Sony返去九龍灣,陣黑氣立即跟住我走返過嚟呢邊。今日晏晝公司樓下有三車連環相撞,以為撞到交通意外仲要三架一齊出事已經難遇,點知放工可以再撞多單,仲好似好大單成架電單車飛出去連白車都嚟埋封晒路,事發地點係大街位幾架巴士都經呢個位出觀塘出九龍城,而出事時我架巴士剛剛好排第二,如果司機衝快少少或者之前是但一 個燈位少一個紅燈,我都唔使困咗喺度睇警察同救護員點樣善後。

不過已經好彩咗架喇,慣咗趕六點八德福開架巴士,因為半個鐘先開一班所以六點五到半就撇走去九龍灣運動場追巴士(冇錯,朝朝都十點至返到公司,坐低食埋個早餐十點半至開始做嘢,但又六點半即閃,我真係一個唔值得原諒既仆街),有兩個站俾我揀,今日見時間鬆動少少就去前面個站上車,如果我身痕或懶揀咗去後面個站,分分鐘等到七點頭嗰班開至有得返屋企,而且因為差佬封路,司機睇咗陣見勢色唔對就兜條近路出九龍城,反而仲快過平時返到屋企。

不過改道搞到差少少撞到第三單交通意外分分鐘做埋主角,因為行條平時莫講巴士連車都冇乜嘅內街,有架貨車明顯冇諗過會有巴士入嚟,睇住佢超高速打橫衝埋嚟然後急停,好在煞得切車停正架巴士車尾側邊,因為好明顯坐車尾嗰位咁(唔)好彩就係我啦,如果個貨車司機踩慢少少brake,聽日報紙頭版你就見到「九龍灣一日三宗交通意外,六點半至七點同一條街,街頭私家車撞電單車,街尾貨車撞巴士,仲撞瓜咗條死長毛。」

沒有留言:

張貼留言