熱門文章

2014年9月27日 星期六

每週一相片大行動 2014 Week 39:多謝Stan哥份遲來但kvlt爆的生日禮物




其實我份人一向唔多注重生日呢回事,又唔係假期咪又係要返工,但係都唔介意大家用嚟做藉口送嘢俾我請我食飯嘅,不過今次一定要多謝Stan大佬份超精美生日禮 物,做咗三十幾年人,呢份應該係收過最有心思嘅生日禮物,有主題禮物盒仲要一份拆完又一份。件Walking Dead tee唔夠膽著我驚老母洗衫時嚇Q死佢,不過居然搵到蔣嘉瑩唯一一隻碟《約會》,對我呢個《我和殭屍有個約會》fans嚟講實在太過珍貴。真係講柒十柒次多謝都唔夠。

雖然亞視一早已經執柒咗都冇人覺得可惜,其實早前真係有為佢哋擔心過,就係話出糧都唔夠錢、政府已經開埋聲話有機會收返個牌時,立即肴晒底:「大佬,你 點都要播晒三輯《我和殭屍有個約會》先好執呀!」呢套劇係《天與地》之後第一次由頭到尾每晚都追嘅劇,仲要連播三輯即係追足半年,不過絕對值得,雖然第三集 故事同剪接都唔太得,全個劇本真係冇得頂第二集直頭神級,而家根本唔會搵得到咁天馬行空咁突破嘅故事,加埋連茄哩啡做戲都好正(黑仔搞笑好掂絕非而家王祖藍 帶起所謂「喜劇演技」之流,要睇《警界線》,佢係咪而家唯一一個同時簽兩間電視台嘅演員?),而作為特技片頭兩集ETV level CG加假到笑反應彈而家睇返其實相當富娛樂性,第三集CG拍得住甚至超越而家無線製作,又可見製作有幾前衛、當時嘅亞視肯為一套劇投資幾多心機,就連向來唔睇本地劇嘅老豆都話要追埋一份。所以追晒之後,只會對亞視同而家嘅香港電視工業徹底失望,好在時間編得差所以冇得追埋另一亞視神劇《千王之王重出江湖》,如果歲月留聲台係將呢套連住《我和殭屍有個約會》播,今年年底我應該會直頭將屋企部電視無線同亞視兩個中文台delete埋。

不過講到成功一大因素,始終係音樂。亞視劇集組一向強在音響,音效幾乎電影級級數(你唔嫌有時太誇的話),仲好鬼鍾意用日本動畫歌做配樂,《包青天》明 明係查案片經一經亞視手都可以變到成套武俠片咁熱血,之後有線都向亞視取經甚至更上一層樓播Nirvana播Therion(這是新聞台之外另一我超鍾意有線嘅原因)。當然令第二集大受歡迎同好多人追好多人識,就梗係首主題曲《假如真的有個約會》,呢首應該係輝黃時代之後香港電視主題曲史上最接近完美嘅顛峰。劇紅歌更紅,自然立即食住條水出碟,隻EP叫《約會》,《假如真的有個約會》之外仲有《單獨約會》同《約會之後》兩首,噉都可以用「約會」砌到張concept album出嚟,比當年陳啟泰主持《百萬富翁》之後出隻碟叫《最後答案》更cliche。

唔知係咪買唔到原版版權,首主題曲由power ballad變成chamber pop編曲版「歐陸Remix」,唱法都唔同放輕把聲,不過都好聽。另外兩首係陳慧嫻式典型pop歌一快一慢,見到陳慧嫻個名都知出事啦,老實當時香港流行曲其實仲係相當老土,K歌為患搞到發展慢咗最少五年,抒情《約會之後》冇乜特別,不過輕快的《單獨約會》有點驚喜,中間仲有先木結他solo八個bar再木結他鬥keyboard solo多八個bar,可以一首歌入面有長過八個bar solo仲要係兩種樂器鬥彈(雖然都係慢solo唔點高技術),在K歌橫行之香港流行曲嚟講非常難得。不過最kvlt始終都係入面仲有一舊水年費嘅蔣嘉瑩國際歌迷會申請表格,同埋大聯盟卡拉OK優惠券加修身堂$500豐胸coupon,oh thegood old times,想當年中學時代卡拉OK仲係百花齊放,樂壇廢柴張德豪老豆搞嗰間創藝臨執笠賤價到$15唱lunch K,新歌多舊歌齊仲要勁多rock/metal歌,而且飯餐款多大份又好食,大佬嗰陣麥記出名平過茶記,都平唔到十五蚊食到一餐飽仲可以唱埋K啦,當時係考試之後只返半日,日日放學成班人何文田出去尖沙咀金馬倫間創藝食飯唱K十分歡喜,住得遠的話分分鐘車費仲貴過$15呀。只可惜俱往矣,跟住加州紅一招獨家試唱打殘大聯盟,不過風水輪流轉最後反而俾大聯盟死剩種Neway食咗。未經歷過當年大聯盟大戰加州紅時代,唔會領略到嗰陣唱K選擇多又競爭大而間間都肯俾著數你係幾咁開心,邊似而家又少(舊)歌又收得貴仲要冇嘢食加唱一陣就俾人趕咁受氣?

只可惜有首超強登場作唱歌又好都冇用,傳聞當年佢見自己咁紅想入英皇,但同亞視傾唔掂數得罪人,結果出完隻EP之後,就同隨碟附送coupon上面嘅Big Echo一樣消聲匿跡,直到今年套劇重播多人知返,亞視台慶搵佢登台,先第一次睇到佢真人聽到佢唱live。不過相信係絕唱了。所以呢隻EP我會好好珍惜。又要多謝多Stan哥柒十柒次至得。

(between,《我和殭屍有個約會II》係我回憶一大部份,除咗神劇地位同首無敵主題曲,仲有入面個差佬小炳係我中學師兄成元鈞。佢本身係超級李小龍迷,校慶 請佢上台表演耍雙節棍同飛腳扮踢「東亞病夫」好鬼high,表演慾爆棚做埋港男真開心,當年想媾Crystal Leung但媾唔到更成一時佳話。亦可能因為噉,入亞視做唔夠幾套戲之後就唔見咗人了)

沒有留言:

張貼留言