熱門文章

2014年11月24日 星期一

Clockenflap 2014個時間表,真係好難睇&好難睇




果然出事。今年Clockenflap未開始賣飛個lineup已經係非睇不可,跟住越嚟越勁每次公佈新band都係十隊有九隊冇得唔睇,已經感到有暗湧,到見到正式時間表,見咁大鑊,其實唔意外。

我承認係多勁band係好事,但大band就一定要出夜架啦唔同叫Mogwai玩晏晝兩三點咩,結果成班一線band爭崩頭,蝕底反而係觀眾,好似第一日禮拜五,由七點開始一直踩到尾嗰五隊就係我今次嚟Clockenflap好好好想睇嘅五隊,你排晒全部一齊出,唔通叫我每隊睇半個鐘就走去另一個台咩。

亦因為第一晚已經出晒全個fest最頂級嗰班,老實禮拜六暫時冇乜特別想睇,而星期日要睇Flaming Lips就即係冇得睇張懸。可能樂隊檔期真係好難就,被迫禮拜五返工日子反而係全個fest最精彩一日,但始終覺得搞手有太貪心,今屆個班底唔好話搞三日,係搞三個fest都得呀,而家夾硬質晒落一個週末只是浪費,反而令入場嘅人覺得唔係抵睇,而係蝕底。

另外我想話作為香港全年最大型音樂活動,點解個網可以咁難睇?點解唔可以好似其他fest噉用圖畫每個台幾點至幾點邊個表演,而要全部名質晒落一行字就算,仲要時間亂到嘔都唔知應該點計畫好?可能因為呢種華而不實的設計,個節目的最大老細各位文青們鍾意啩。






百屌成材,今朝先鬧完Clockenflap個網個時間表食晒屎,晏晝已經立即執到似返樣。雖然依然好樣衰,不論是個時間表還是成個網。

沒有留言:

張貼留言