熱門文章

2014年4月22日 星期二

終於可以電視上面再聽到《假如真的再有約會》,十分感動,但滾動完又覺得《我和殭屍有個約會》個大結局其實好on9

而家睇返先知,原來《我和殭屍有個約會2》頭兩集係一集個半鐘咁勁,雖然好落本飛到歐洲勁過第一輯日本,韓君婷扮殭屍真係好鬼似,特技終於由八十年代教育電視level升到九十年代教育電視(雖然套劇係2000年播),打戲有進步只係依舊亂咁cut jump扮到好勁實質得個亂字,但抄足日劇套路拍到好浮誇,仲搞到尹天照成個華英雄噉款,我明呢個係上集結局一切重來之平行宇宙,但會唔會為顯區別份cult味營造得刻意得滯呢?不過是但啦劇本仍然好勁,當年第一次睇見到尹天照第二集就死一幕真係嘩出聲,加上再次聽到《假如真的再有約會》實在好感動,同頭兩集惡魔城種氣氛襯到絕,史上冇幾多首港劇主題曲可以咁配主題咁煽情咁完美。唔知而家仲搵唔搵得到首歌高質版MP3?Youtube仲見到有個歐陸版又係好好聽。

頭兩集個頭已經開始得好勁,不過見到當中份日劇cult feel,睇返轉頭又覺得第一集個結局其實都幾戇鳩:因為成功制止世界末日,觀音如來就按況天佑所願改變歷史,等佢唔使俾將臣咬做殭屍。諗深一層,其實劉錫賢同陳煒都好仆街喎,入面都講到改變歷史的話就會令現有個世界消失,而家好喇如你所願打死陳啟泰世界冇事喇,你就改變歷史放棄而家個時空創造新一個代替佢,咪又即係全世界死晒?噉尹天照砌低陳啟泰有咩意思?(意思咪就係,大條道理可以原班底用同一條橋開拍新一輯囉,吹咩)

沒有留言:

張貼留言