熱門文章

2014年4月9日 星期三

後來受盡負評的《紅Van》,我覺得好神喎

唔係落地鐵站見到燈箱話《紅Van》星期四上畫,可能本書會繼續擺到暑假至開嚟睇。前晚臨瞓開始,比想像中易睇同短,第一晚兩個半鐘睇咗三份二,第二晚再個半鐘完上集,癮起立即電話上網追埋下集,睇到Episode 37四點幾先瞓,今朝起身繼續追晒最後四章,返工一面做嘢一面睇(真仆街),前後七個鐘左右啦,終於俾我睇晒呢部新一代港產科幻神作。

未必好多人認同,但我本身係港產科幻迷睇衛斯理原振俠畢華流大,所以對有香港特色嘅科幻小說特別有情意結,而《紅Van》單個名已經知道地道得冇得更地道,睇咗頭五章我已經知道呢本一定係我最鍾意嘅小說之一,文筆舖排同氣氛神得嚟好有親切感。去到後半係有啲失控,不過未至於好似好多人所講咁爛,或者同《Gantz》一樣,你連載時逐回追會覺得作者諗唔到點寫而死拖爛拖,但等出晒之後一氣呵成睇都係好緊張,白粉友呢個角色真係正到仆街,拍埋小巴司機唱雙簧簡直一撚流,感覺係香港版《Lost》:前設吸引、演譯精警、劇情緊湊、驚喜不斷、氣氛一流,不過掟咗萬幾個彎掟到作者自己都lost晒開始唔知應該點繼續落去,個頭開得真係太大而且跟住一直加新伏線越玩越癲,好在最後都叫兜到同我都接受到,但差在手法,要特登寫成章畫外音直接開估仲要臨尾煞有介事加一句「以上就是謎底」,格調立即由JJ Abrams level急跌到王晶級數,要一次過解晒幾個謎,都可以有更好嘅方法,唔一定要一篇文踢爆就算咁求祈啩。同最後係咪代表主角終於脫離紅Van殺局,但做咁多嘢香港都係復活唔到、主角一班都係輸咗、日本仔仍然係贏家呢?

只有話唔係好似好多人所講咁差咁爛尾,雖然就真係仲有啲bug同劇情冇交代清楚,好似小學同學呢個角色實在加得好夾硬,阿信死而復生仲走返出去取代埋主角身份然後電話入面講到點樣勁仲話「有啲唔對路」,跟住冇咗件事好似完全冇發生過完全唔重要。臨尾全部敵人突然死晒,邊個人邊度開槍唔知,到頭來個系統有幾重要幾強勁表達唔到。不過我已經好滿足架喇,小說出到下集會買埋同刨多次,而套戲希望上畫正日就可以入場睇啦。(應該好難,嗰晚係今個星期最後一日坐Sony,照計好夜先放到工)

若要數最大最大嗰個bug,唔係日本仔居然可以當中國冇到直入香港搞三搞四,而係當大陸/港共政府要喺香港整一個監控系統,點會俾你用外國名,而唔迫你改個娘到爆嘅大陸名/搵唔知邊個中國神話人物命名咁柒?

沒有留言:

張貼留言