熱門文章

2015年1月3日 星期六

3/1/2015 SAT.韓留記Day 25




http://youtu.be/4PACFmxlHm8


聽日正式開場,今日雖然已經叫冇太多體力勞動嘢做,但要做好最後準備要執手尾一定唔會咁早閃得,見一朝早返到公司已經有姐姐問定你「公司請食飯,今日晏晝同夜晚想食乜?」已經知道大鑊,結果十一點至走得,其實預咗架喇,可以俾我準時少少食到飯就算,同都叫俾我玩過套音響。裝修哥哥裝完套喇叭想試咪,就叫我「Play some music!」其實我係超想播Pantera,但怕嚇親在場各位,結果都係播Supper Moment娛娛賓算。

住南大門返公司行三個字路就到,只夠聽幾首歌,基本上每日返工放工都係聽無盡的《無盡》,其實我唔算好鍾意Supper Moment同Sunny唱歌,但呢首一定係繼Kolor《了不起》&《天地會》之後香港indie界最強single,歌詞帶點美中不足的沙石,反而更能突顯其獨立韻味,而且即使意指不同,在現今香港聽,體會反而更深。

沒有留言:

張貼留言