熱門文章

2013年12月27日 星期五

和高登巴打一樣,我也在追憶「那個時候」的Dear Jane,可惜到此為止


[香港樂隊]Dear Jane你可唔可以做返一隊樂隊?


http://forum1.hkgolden.com/view.aspx?message=4895906


對於呢點,我十分認同。Dear Jane頭兩隻碟真係勁到黐線,《XOXO》隻碟首首歌旋律編曲都比同期好多樂隊勁幾班,而且聽落唔會覺得好pop而好重indie band sound氣息,林若寧填詞首《二十年後的歌》,對我嚟講拍得住Kolor《了不起》咁具重要性。可惜簽咗大label華納、由搵連詩雅幫佢哋拍MV變成幫連詩雅寫歌之後...我同巴打一樣,好懷念《XOXO》時嘅Dear Jane。

小道消息話,《XOXO》「銷量少得真係好撚好撚恐怖」,首先買得返我都想買多隻,我嗰隻已經唔知去咗邊度,最鍾意《二十年後的歌》同《沒有你的假期》呢兩首,隻碟編曲真係強到非一般indie band可比。而話隻碟賣得好少超少非常少,...其實好正常嘅,某程度上因為佢哋行得太前,其實好多年前《XOXO》做嘅,同近一兩年Supper Moment同Kolor等紅樂隊而家做緊嘅,有咩分別?我覺得《XOXO》作曲編曲仲要勁過呢兩隊band而家添。當然,當Dear Jane嚟到「而家」,換咗人、簽咗大label,已經唔會預今日嘅DJ,可以重復當年勇。

所以,都係聽歌啦,我的愛歌,《二十年後的歌》:




http://youtu.be/GBr9fshP55Q


(利申:雖然pop晒,但我覺得佢哋個逆cover版《到此為止》算係寫得唔錯一首,我都幾鍾意佢哋呢個版架,哈)

沒有留言:

張貼留言