熱門文章

2013年12月8日 星期日

終於有model出「寫真」,我會好有興趣「買」


倪晨曦出性感月曆


http://hk.apple.nextmedia.com/entertainment/art/20131130/18530105


model有兩種,一種要除衫,因為唔剝衫冇其他嘢睇;一種唔使除衫,因為有樣有氣質唔使靠身材。所以最好睇,應該係本身唔使除衫嘅女決定除衫,搞到我對倪晨曦出月曆有啲興趣,因為而家香港咁多model咁多女,我覺得最正就係佢。

但當本身齋賣樣都夠而家都要剝衫,只得兩個原因,一係世界難撈,一係嫌撈得唔夠多,而如果係後者,成個局比港姐更美貌與智慧並重。要除完衫賺到錢同知名度,最簡單當然係出寫真,但當呢條水已經做到cheap晒cliche晒時,稍為包裝一下,檔次立即唔同晒:唔係寫真,係月曆,雖然底蘊冇乜分別;唔係賣,係送,雖然係跟潮流雜誌送,即係都係買,只係「間接」咗。目標結果實際上都係一樣,但就唔會令人覺得自降身價做cheap自己,甚至反而成為一件高檔潮事,繼周秀娜之後,佢可能係香港最聰明嘅model。

沒有留言:

張貼留言