熱門文章

2013年12月18日 星期三

再聽《月牙灣》,令我很明白,為何唱片公司已幾乎放棄F.I.R.




http://youtu.be/sZXE20ScmPY


原來F.I.R.出咗新碟《Better Life》,居然可以出得咁低調。想當年第一隻碟,《Fly Away》、《Lydia》、《我們的愛》簡直勁到仆街橫掃香港大陸台灣,連韓國都翻唱佢哋,跟住兩隻碟遜色少少仍然夠殺,第四隻碟《愛.歌姬》先係最高潮,我覺得超越咗第一隻同名專輯,全碟冇一首歌唔好聽或者悶呢樣pop碟已經好難做到,而《月牙灣》係其中一首最接近完美嘅中文流行曲,08年平安夜喺世博搞嗰場演唱會,簡直係超過晒我香港睇過嘅所有流行演唱會,你真係現場親身經歷過,先會明白到原來華人地區可以有一隊台前實力加幕後製作已經有國際一線水準嘅組合,嗰陣仲要係女歌手同結他佬拍緊拖,知唔知我幾驚臨尾又係男向女求婚呢啲老土嘢完場。

只可惜係咪兩個人散咗所以音樂都跟住散埋呢,跟住兩隻碟簡直係失望到你唔信,就同兩年之後去紅館搞嗰場演唱會一樣,理應比以前更盛大更隆重,但結果得個殼冇內涵好空洞,所以好難怪出新碟都冇人知,見乜宣傳都冇,睇嚟唱片公司都有心放棄佢哋,而我聽咗幾首之後,今日立即拎返隻《愛.歌姬》勁煲《月牙灣》。真係好希望F.I.R.可以返到嗰陣個水平。

沒有留言:

張貼留言