熱門文章

2014年2月22日 星期六

從王菀之新歌《天堂有路》,回頭看被遺忘的丁氏姊妹




http://youtu.be/OvYSqSGXIO4


王菀之雖然討厭政治,但以歌論歌,佢的確係而家香港非常難搵實力風格兼具之唱作人,雖然某程度上「而家香港」呢一點是成功一大原因。新歌《天堂有路》好聽,但聽完只諗返起丁菲飛,其實走同一ethnic fusion路線者,丁氏姊妹早十年已經玩到登峰造極,可惜時也命也,當年丁菲飛音樂風格同唱歌聲線俾人勁笑勁小,如果佢係遲十年或者半個十年,到而家較成熟較開放(只係「較」)市道先出道,分分鐘係佢紅而唔係王菀之。


當十年後/遲足十年的今日,大家可以為一個本土歌手(終於)寫同唱出一首朱哲琴風格流行曲喝采,可想而知香港人音樂認知發展係幾慢。


拾遺珠:丁菲飛《樂源》

http://lausirisual.blogspot.hk/2010/04/blog-post.html



淺談丁菲飛《樂源》

http://lausirisual.blogspot.hk/2003/11/blog-post.html


沒有留言:

張貼留言