熱門文章

2014年2月5日 星期三

睇台灣婆媽劇的理由(和大陸婆媽劇咁死廢的理由)

睇J2七點半檔,就睇得出大陸劇同台灣劇差距有幾大。終於知道上一輪播嗰套叫《愛的蜜方》,初時以為台劇,因為畫面拍到有幾靚得靚加同樣婆媽到爆炸,到見到簡體字先知咩地方出產,但劇情以婆媽劇嚟講都好廢,老母有睇所以望過幾集,不離男女主角行埋一齊,幾集之後硬係有啲事分開,再過幾集又行返埋,然後大病絕症乜乜乜,同埋衰人一係會變返好仲要成班好人肯原諒佢接納佢圓過大團圓,唔變好就天網恢恢繩之於法,咁政治正確仲係粵語長片年代咩而家,柒到乜柒垃圾都睇嘅我老母都頂唔順,追到咁上下睇返《愛.回家》算。

而家新播套《幸福選擇題》終於好睇返,台灣出到國嚟到香港啲戲級數就係唔同,都係老土失憶橋段都係婆媽,但就係唔會咁惡頂咁悶,真係唔知點解大家拍同一樣嘢,大陸永遠擺脫唔到一份娘味土味。同最重要係,台妹真係好正嘛,我認好多時我唔睇都會留意台劇,囡囡一個原因已經大晒,《幸福選擇題》王心凌真係嗚呀~睇返套《愛的蜜方》,大陸拍但要搵個韓星做女主角,就係佢哋自己都明白大陸妹呢樣嘢,無論點包裝,始終都係娘囉。

所以最無敵嗰套台劇,係《兩個爸爸》。你要睇戲,演員真係識做戲;要笑,對白同笑位度得好,我唔多鍾意睇細路,都覺得入面班細路做戲好正好笑;要劇情,唔係一味講媾仔媾女,婆媽得嚟好多角色同支線帶到戲味出嚟,難怪可以拍幾十集睇足年幾;最重要當然係女啦,一個周曉涵已經嗚呀~想知有幾無敵?我老母而家夜晚電視睇緊《幸福選擇題》時,會同時拎住部iPad睇返《兩個爸爸》,而且應該係第三次翻睇。搞到我都想睇埋一份。

(between,而家無記八點半嗰套,香港劇主題曲居然唱國語我都算,嘩條女仲有冇可能可以唱得仲難聽過而家呢)

沒有留言:

張貼留言