熱門文章

2014年2月24日 星期一

Metalvolent Returns:點解今晚唔係叫做「Hermetic Silence Returns」?




其實Metalvolent Returns呢場show不如改名叫Hermetic Silence Returns,甚至直頭叫Hermetic Silence & Friends算啦,除咗Evocation另外三隊都同HS有關係,點睇都熟口熟面。Dismembered歌佬 a.k.a. Hermetic Silence歌佬話本地band唔及外國樂隊咁有號召力,所以搞show好難經營。不過我觀點相反,睇返近年情況,而家香港(extreme) metal band自己幾隊圍埋開場show同搞release party幾乎係票房保證,我諗佢應該唔知道之前一晚韓國thrash metal band Diablo出同一個場,全晚觀眾加埋,都唔夠佢講呢番說話時佢前面第一排咁多人...

其實今場已經有現成大大個marketing gimmick,好似當年怒人出碟時話過夠多人睇佢場show就剝光豬插水,最後真係賣到爆場除晒插咗,如果今次照辦煮碗話賣飛賣到一定數量Hermetic Silence就會歷史性重組jam返幾首歌,要觀眾人數有今晚x2甚至更多,其實唔難。(又其實,見到show名有Returns呢個字,我初頭真係以為會有「神秘嘉賓」出場架...)

人人都講嘅我唔再多講,所以只講Synergy。首首歌都要五六七分鐘係好牙煙嘅事,一來要長得嚟一直好聽唔悶難度非常高,二來香港人出名冇乜耐性,live仲玩長歌即係趕客玩自己嗟。舊歌聽多幾次慢慢聽得出部份編曲唔太夠順,新歌則越寫越成熟,完場首新歌應該嚇親人根本就係Opeth嚟,掌握到技術同概念係好事,但而家問題反而係有陣時太過唔似自己,嚟緊寫歌應該要搵返Synergy種感覺唔好太過Opeth。(雖然歌寫得好的話,繼續似落去我都唔拘,哈)

「話時話,相張咩料?」

「古有閃靈現場灑溪錢,今有招魂出show派吉儀。我都想同Synergy靚歌妹影幾張相益吓大家架,不過你知啦劉Sir毒撚嚟架嘛邊敢影呀,搵張吉儀頂住檔算啦。」

沒有留言:

張貼留言