熱門文章

2012年10月17日 星期三

每週一相片大行動 2012 Week 42:推介一個我很喜愛的內地女歌手,潘辰




推介一個我很喜愛的內地女歌手,潘辰。Facebook最常見post,除左食食食就係「今期我買左XXX碟」,我的今期到了,花左好多時間,潘辰兩隻碟終於到手。

問何許人,2009年「快樂女聲」出身,八強止步但簽左張靚穎公司少城時代,2010年正式出道。都唔識唔緊要,我都完全唔識,不過兩年前第一隻EP《出發》非常無敵,當中《綻放愛》更是年度中文單曲,跟住靜左兩年,連楊冪都簽左張靚穎出埋碟,先肯出第二隻碟加第一隻同名大碟。不過聽歌莫問出處,音樂才是重點嘛 - 雖然我承認我係睇先的,《出發》個「搖滾氣質女生」造型實在無敵,係我曾幾何時的lockscreen wallpaper

但唔係得個樣,把聲中音厚低音夠磁聲,好多女歌手賣唱功點高音點點點,中低音唱得好女歌手先難搵。同雖稱搖滾女生,除左第一首其他俾盡用pop rock/soft rock形容都好勉強實質更近pop jazz,可以話搖滾在於氣質,但其實浸淫一番可以試唱jazz。所以好鍾意佢,把聲好聽唱歌唱得好女歌手大有人在,但你一聽就會記實、再唔會唔記得唔認得,就冇幾多做得到,加上隻碟音樂班底真係超班落足本做,仲有張靚穎會睇中,點都唔係單單靠偶像派外型總有實力的。(「楊冪呢?」「呀...」)

等左兩年的新碟《潘辰》,大碟本身優勢已不及EP實在好難贏到,總有filler總更加pop(說好了的搖滾呢),勁的歌的確好勁但唔夠驚喜整體有點太大路,都聽得好開心好滿意,畢竟唱冇失望。雖然水準唔夠《出發》全因pop左好多,當未得閒研究台灣歌手(魏如萱好似又有新碟),謝安琪睇黎有排唔出碟,今年中文流行唱片首位,就係林憶蓮《蓋亞》同潘辰今隻同名專輯之爭。

買碟呢家野,反而有故仔講。其實公司一向有團購力量,香港同事上淘寶搵野,睇中叫工廠幫手買,上廠時跟車送返香港運費都慳埋,雖然好多碟想淘但靠公司工廠團購力量有點尷尬,

「幫我買隻陳屍,封面爛肚爆肛屌屎忽果隻。」

都幾難講出口。潘辰就比較方便起碼好過陳屍先,但有日行信和居然擺最出最顯眼果隻就係《潘辰》,立即執左佢順便訂返第一隻碟特別版唔使經工廠。跟住有點後悔,即係五條人仔收我七條半港紙算當刺激本港消費,俾左五條訂金先話要等成個月,仲要交貨時先加價收多十蚊,諷刺係盒面印住「超值版」。最開心梗係碟舖老闆,以為有大大條水魚送錢俾佢使,因為其實新碟本身送埋EP即係買一得二,係我地呢種hardcore買碟人士為收藏為特別版為隻DVD,先捨得再使錢買同一樣野 - 已經收歛左架喇,《出發》特別版有DVD偏偏較靚個封面俾左普通版,如果唔係大陸碟冇港版好大機會兩個版執晒,因為中國的唱片雖然唔會爆炸,但Made in China真係連最基本野都做唔好,好似潘辰兩隻碟睇size都知digibook,一開盒已爛爛地,裝碟位崩晒,膠水位全部黐唔到,仲連本野都要又皺又污糟。老實咁多年黎冇幾多次買大陸版碟唔出事(諷刺是通常冇出事都係獨立band碟唔係大公司pop碟),此乃一直唔多會唔多想買大陸歌手碟主因。

刨晒兩本歌詞集,發現有樣野幾有趣,雖是大陸歌手、雖只內銷大陸,兩隻碟夾埋有四分一經香港人手,除左方大同有份作一首曲,CY Kong + Davy班底都監&錄左幾首。成日覺得香港幕後其實好有水準,最頂一班水準絕對足夠站在中華一線,欠的是夠實力夠個性去唱好佢地作品的本土歌手。

沒有留言:

張貼留言