熱門文章

2013年11月26日 星期二

Nexus 5初上手手記

從來唔明點解電話殼可以賣到咁鬼貴,其實見換咗Nexus 5想試試用皮套,但平極都要六七十,見Yahoo有人放膠套包埋保護貼同郵費先$28,自然是窮撚首選啦琴日過完數今日已經收到。成世仔第一次自己貼保護貼,貼到成劈嘢噉邊位起晒泡中間又有幾粒捽唔走,同個膠套一樣頂住先啦真係去到一日望見都頂唔順咪換個好啲囉。不過部機用落真係唔錯,向來唔太鍾意LG,玩咗半日Nexus 5,夠令我呢個Motohead對佢哋改觀。

個芒真係超靚,膠殼機但手感唔差,衰在我手同面都多汗多油,一定要加保護貼同戴套唔可以裸跑,比較可惜。作為第一部正宗Android 4.4,其實我只用得著超快超順呢一樣,真正兩個賣點冇乜受益。號稱可以令部機比而家快一倍嘅ART mode因為Whatsapp兼容唔到,為咗一個app而放棄,而Google Experience Launcher除咗多一個Google Now專頁唔覺有乜特別,都係ssLauncher種超高自由度先啱我玩。軟件上暫時用落冇遇到咩問題,不過仲未set返起全部app,Razr Maxx時一次過開晒ssLauncher + Swipepad + Widgetsoid@Notification + Tasker部機會谷到幾乎死,唔知而家字面spec勁一倍會唔會搞得掂?暫時試到問題係,Tasker有時會拉開notificatoin bar先至load icon,會搞到通知欄落得一半停咗或者彈返上去,要拉多嘢先落得晒。

有兩樣嘢就一定要屌,始終唔多慣4.1打後,任何嘢都係先排中文字跟住至到英文字。而最仆街係,4.0唔准用原生系統以外程式開關GPS我已經覺得好賤格,估唔到4.2之後連飛機mode都唔俾第三方控制。屌你啦你知唔知我有幾多Tasker profile係控制部機開關飛機mode去慳電去自閉做毒撚呀?而家搞到我差唔多一半Tasker profile要重新寫過。最仆街係要我次次手動開關,Kitkat個setting又唔係易開,呢樣搞到我超撚唔妥4.4,同考慮緊係咪未過保養就為可以重奪飛機mode控制權root咗佢。

行版機有繁體中文但得拼音輸入法,其實好灰因為轉咗嚟LG冇咗Motorola個超強勁香港輸入法,倉頡唔識打可以用X做百搭揀字連我呢個倉頡白痴都曉打,試過好多中文輸入法都冇呢個方便功能,關連詞又有勁多好地道香港俗語好多時打緊字可以笑死你,設計條友唔知係咪高登仔嚟,最激英文你打metal會自動出Metallica。好在上Android Market download咗Google個廣東話輸入法都唔弱,keyboard超好打轉語言方便廣東話關連詞又夠多,雖然太正勁唔夠過癮,同都係冇得用X代碼唔識拆倉頡碼就灰,但功能同介面搭救我收貨。

硬件上,只有話最好係通話,雖然冇咗Motorola最出名嘅Crystal Talk(呢個係我一直以嚟勁捧Motorola同想轉Moto X原因之一,Mo記電話通話質素真係無人能及),都夠清夠大聲,問題係喇叭唔得掂細聲到呢,鈴聲唔夠響都算,聽歌睇片至灰。以前Razr Maxx用機身喇叭聽歌上Youtube,較一半已經好大聲成個客廳聽到,N5就算開到最大聲你都只會嫌佢仲係好細聽得唔清楚。

另一樣嘢都好靜不過我鍾意,就係相機冇嘈到拆天快門聲,其實Motorola相機港版rom一向有得熄快門聲,係刷上4.1.2因為外國rom關係唔root冇得熄相機聲,出街立即唔敢影啦一影真係成條街冇人唔知道你偷影緊人裙底。N5好在相機聲只得細聲聲一響,雖然影相畫質麻麻,睇參數得八百萬同Razr Maxx一樣就預咗,但有個相當無敵HDR+ mode自動調整色溫同白平衡,影出嚟同普通mode差天共地。之前用開應該係最好嘅第三方影相app ProCapture,Motorola電話相機出名食屎但ProCapture可以用程式救返好多,不過嚟到N5,應該會為咗個超強HDR+ mode繼續用Nexus 5個原生相機app,之前買Procapture嗰一條,豪俾你啦。如果原生app可以加返格線就好。

作為一部$3588價位機有近旗艦級硬件同手工非常之抵,好可惜總會一分錢一分貨,乜都可以俾好嘢你,就係偏偏得舊2300電。唔明2300係點樣?我用例子答你,今朝起身100%,搭車時搞搞setting上上網,一個鐘返到公司已經用咗2X%,連咗wifi擺喺檯唔郁待機的確冇乜扣電,但一開芒用嘩頂倒水速度真係嚇鬼死你,以我用量唔多可能唔靠尿袋頂到一日。雖然我有兩舊外置電跟身(當你拎住兩部電話加經常收到追魂call或者要成日落site立即一部電話live電話會議另一場即場影相或者Teamviewer,其實帶咁多嘢都唔太夠),唉用過Razr Maxx舊幾乎不死嘅3300電,真係返唔到轉頭。所以而家都未試過拎部N5打機,我怕玩一個鐘Dead Trigger已經玩晒100%電,部Razr Maxx亦因此唔使退役住,因為舊電夠大變咗部Android遊戲機,亦即係而家我經常有三部電話加兩舊尿袋跟身。(...)

電細嘅「好處」,咪就係叉電快囉,今朝去到七十幾%時拿拿臨插返隻2A牛,一個鐘唔使已經叉咗差唔多30%電,快到我都有啲驚叉死舊電,係咪要換返隻1A牛部機冇咁傷?但1A牛電壓問題touchscreen會冇反應...另一唔妥梗係USB插頭擺底啦,鍾意Motorola好多原因,其中一個就係佢哋通常將USB頭擺頂或者側邊,噉樣叉電時部機就可以企喺度,如果插底又想部機企得起身,咪即係叫你幫襯買個dock囉!如果一定要俾錢,Nexus 5有NFC,或者落本少少買無線叉電板好過,屋企一塊公司一塊,擺低部機就叉拎起就行得,反正我慣咗用Airdroid傳file連USB都好少插,無線叉電連個插火牛都唔使個USB頭可以捱多一排。

總括嚟講,唔嫌喇叭同舊電比想像中差(呢個年代,都冇咩人唔帶尿袋出街架啦),同埋相機只叫合格夠日常用唔夠影靚相(老實,真係想用電話影靚相,就買iPhone或者Nokia啦,用Android電話又想影靚相矛盾得有點on9,頂籠俾部Sony你囉),以三千中價位加最正宗冇任何垃圾app跟機嘅Tr00 Android加將來有更新一定會最快,我覺得物有所值,尤其我是一條從來唔捨得俾超過四千蚊買一部電話嘅窮撚。如果你捨得的話,咪加多千幾蚊出部等同於Nexus 5升級版嘅LG G2,規格同N5相似,不過硬件勁多少少芒大多少少相機勁多少少,不過價錢唔止貴多少少囉。

沒有留言:

張貼留言