熱門文章

2013年10月1日 星期二

Moby與我 a.k.a. 沒有那天晚上的Moby與David Letterman,就沒有今天的我




http://youtu.be/JH63fTLEEm8


Moby今日出新碟《Innocents》,相信冇乜人理因為「Moby太pop了」,但對我黎講係年度大事,我會開始聽音樂、會有今時今日知識地位,都係由佢啟發。不過 - 唔好笑 - 因為果陣好鍾意《YMCA》首歌,所以Village People精選碟成為我成世人第一隻買的CD,當年年少無知只知道《YMCA》、《In the Navy》同《Go West》好聽,果陣上網又難,Village People原來係咩料點鬼知喎,好在買左隻精選碟冇耐之後佢地黎香港開演唱會冇去睇咋。第二隻買的CD先至係Moby隻《Play》,亦係我正式開始認真聽音樂的第一隻碟。而第三隻碟係同樣重要的U2《All That You Can't Leave Behind》,因為《Beautiful Day》令我迷band/rock,進而成為metal友。

係,其實metalhead劉Sir本來係technohead黎,聽band野之前有一段好長時間係聽電野,而開始聽電野甚至開始聽音樂,仲因為另一個人:David Letterman除左令我英文突飛猛進,仲係其中一個音樂啟蒙渠道,有一晚Moby上去表演新碟《Play》首本名曲、已成ambient經典之《Porcelain》,一聽不得了首歌鍾意到黐線,跟住就膽粗粗去左HMV買隻《Play》(真係要用「膽粗粗」形容,因為到當時未去過咁大間加咁high class CD舖買碟,一條中學雞入去覺得自己好撚膚淺),港版仲要送多隻bonus EP加多兩首獨家remix。跟住就跳左入個無底深潭。直到今時今日,《Porcelain》仍然係我其中一首最鍾意歌曲、《Play》仍然係我個人十大唱片之一。襯住佢出新碟,睇黎又係時候重溫全線,其實《Play》之後真係冇幾多隻碟稱得上好聽,希望《Innocents》唔會令我失望。(唔驚,唔掂咪拎返隻Village People精選出黎YMCA返幾野囉)

Moby與我的軼事,仲有二。一係,當年year 1係通識即係乜叉都要修,三科術科唔係叫我讀PE丫嘛就即係音樂同美術兩科讀晒,art其中一個final project係整一件作品做到視覺效果同聲音相配合,就搵個紙皮箱,入面整森林景,再雕幾個望天打卦土人公仔,用sample左美國黑人福音歌首《Honey》做配樂,代表外面係個現代世界,箱入面自有天地,一個「被遺忘的國度」。件作品一收到題目就立即諗到晒全個概念點樣做,結果仲拎左幾高分。而家好耐未試過遇到呢種靈機一觸狀態。

另一係,之前都提過:大阪環球片場收場時,其中一首歌係《God Moving Over the Face of the Waters》。所以去完立即覺得自己文青左。

沒有留言:

張貼留言