熱門文章

2014年5月10日 星期六

絕對夠資格成為新一代經典的半套神戲:《雙生靈》

好在最後都堅持去睇,《雙生靈》果然係半套神戲。得半套因為雖然完場前半個鐘就開估好似太早,但開完之後仲可以一直爆落去加每幕都係超前之前嘅更高潮,單呢一點已經足夠成為經典,但之前大半套其實仍離唔開典型日式驚嚇劇模式,當後來劇本同表達可以咁超凡,前半就顯得水準較低,令成套戲頭輕腳重。而且劇本好神但其實幾多bug吓,最大個真係大大個喺度大到驚死你睇唔到:同一個地方有兩個人同時做緊同一樣嘢,有乜可能一直都冇撞到或者發現另一方存在?同解釋我聽點解條女由應門媾仔到媾到結埋婚再跟住「離家出走」咁長時間,間屋入面居然可以冇人知冇人理真係冇事發生一樣?當然最重要係,點解唯獨主角一個唔會醒覺?(當然可以正如戲入面所講,又係好典型日本仔式「愛的力量改變一切」,令所有不可能變成可能...)

冇錯bug呢家嘢真係唔少,但臨尾半個鐘實在無敵得無話可說時,我哋就當成缺憾美啦,同多bug都係好事,因為套戲有人鬼兩界,咁多線又咁多bug,出碟應該會好似《Memento》有唔同剪接版,買返嚟可以慢慢研究,仲有同戲院唔同嘅另幾番感受。當然最重要係,一套半神級戲會估你唔到地少院少場上,我都係好夾硬去撞仲要買到第一行之外全場最後一個位先睇得到,五月個個禮拜都有非睇不可勁片上,應該上埋嚟緊禮拜頭就落畫架喇。香港地想睇好戲,唯有靠碟啦。

沒有留言:

張貼留言