熱門文章

2014年12月13日 星期六

13/12/2014 SAT.韓留記Day 4


我一開始已經預咗頭兩三個禮拜禮拜六日都要開工,所以今朝禮拜六全公司除咗我只得裝修師傅蒲頭,我都冇乜所謂,反正次次假期開工都會厚顏無恥地claim OT,同嚟咗幾日我都仲未睇過地圖揾地方去連搭車去明洞以外都未試過,今日我都只打算收工之後由公司開始螺旋式用腳兜成個明洞,夠時間咪過埋東大門,反正好似明洞隔籬嗟,即使我對東大門的認識只有韓燒。禮拜六返工係姿悠啲,但我已經十點半出門口喇喎,估唔到麥記已經冇晒早餐賣,唯有過隔籬間巴黎乜乜乜執麵包,好好食而且足餡食到好飽,但係噉樣三件已經要6000圜,好在上面公司仲有罐400圜咖啡,令我有啲想當brunch食慳返餐。


叫得brunch梗係坐低慢慢嘆啦,我都唔鬼急因為今日個場見冇人裝修得更恆,上去食的話唔使幾個字啲麵包會變晒做灰色,留喺下面電梯大堂慢慢嘆,嘆到十二點班師傅放飯先上去都未遲,呢個時間又可以開始睇吓呢頭有乜玩了,除咗下個星期六日兩晚都有metal fest之外,我仲未搵到首爾邊度有livehouse同metal碟舖,見聽日禮拜日有機會唔使做放足全日假,係時候計劃吓喇。




去到外國無論天氣幾凍,由10度去到-10度,我都只同香港一樣求祈著套衫加件羽絨就算底都唔鬼打頂晒籠加多件冷衫,亦從來唔會特登開暖氣之類。不過今日一個人返office加班,裝修公司班人見我一個坐喺度咁可憐,就抬咗部熱風扇放正我張凳側邊吹住,幾乎貼住我個人咁近。其實我慣咗凍冇乜特別需要,但見佢誠意拳拳好啦就由佢裝俾我用啦(其實係我唔識韓文佢唔識英文,我猛話唔使佢仲以為我好開心多謝佢添),暖係好暖的但其實好肴底,因為唔知啲熱風扇係咪Made in China開住有陣燒焦味,而場入面大裝修緊除咗燒焦味就係天拿水味,好驚喎大佬,就算中國的唔會爆炸,一唔覺意彈粒火花出嚟點著咗間房入面啲天拿水我咪大鑊?唔怪得班裝修佬一開完部熱風機立即閃出去唔再入嚟office啦,原來唔係益我而係陰鳩我。




朝早無驚無險,又成日因為要就班裝修師傅做嘢搞到我自己做做吓嘢要停一停迴避,晏晝場我決定唔坐office到收到call時先上返去起土壇作法。因為隨時on call唔會走到好遠,不過呢頭都唔憂消磨唔到時間,馬路一邊係市中心多舖多商場,另一邊上山有座毒撚塔,我公司同酒店係山腳位即係調轉頭一直剷上去就係。第一日見到已經想試上去觀個光好耐,係衰在冇落雪,天文台明明日日都話會落雪,但永遠第二朝就話

「唔好意思今日都係未落住最多落吓雨,或者間唔中會有一兩粒嘅,等吓啦你。」




上山一探毒撚塔,可以選擇用8500圜買張雙程纜車飛,又或者徒步行上去。作為一條窮撚加毒撚,會點選擇,唔使講到咁白啦。




上山遇到,原來呢度有間拜諸葛亮嘅臥龍廟。可惜修耷緊冇得參觀。




上咗山行咗差唔多成個鐘,發現條路一直只會圍住山腰位打橫行,都行唔到上山頂座毒撚塔,老細又有call,就落山算鬼數,雖然落去時我已經唔知自己行咗去邊。去到有個深山位好似去咗世外桃源,入面見開啲嘢出面市集都未見過,有部蜆麵機幾鬼過癮喎,如果真係1500圜俾一碗熱嘅湯麵都幾抵玩喎,不過我份人成日中伏所以唔敢試,同俾我揾到路落到山返到酒店先啦,越睇越唔對路,都唔知係咪行咗去另一座城?




亂咁行的好處就係成日去到唔知咩地方發現新嘢。走走吓走咗去明洞近邊,呢邊好鬼歐洲,一間大教堂附近再少高樓大廈,而以闊街矮樓細舖做主,根本就係歐陸式規劃,同呢首爾都幾多教堂。




是日毒撚下午茶,其實從未食過,不過見一串旋風薯2000圜,以份量計算好平㗎喇,立即整返串先,食完明白點解喺香港咁耐都未食過,真係冇乜特別。


食完就麻煩了。去過旅行都知,外國街頭係幾乎唔放垃圾桶,可能行足幾條街都冇地方掟,最後要入便利店借啲倚。所以垃圾桶仲多過七十一的香港其實非常方便甚至性命尤關地重要,尤其是而家。點解?我唔直接答你,我用例子答你:


你喺好景買完四仔,落樓下掃街買咗串薯仔,食完但揾唔到垃圾桶唯有拎住枝成尺長竹籤繼續行,唔覺意去到彌敦道口,隻腳一踏入彌敦道立即成班反黑組衝埋嚟推你落地,打柒你幾鑊之後再用「管有工具作非法用途」、「非法藏械」、「涉嫌襲警」同「不誠實使用木材」罪名拉鳩你。




雖然地下商店街主要係做二手黑膠,但估唔到CD部都有驚喜喎。




如果話明洞係首爾嘅旺尖銅,東大門就一定係首爾嘅深圳,雖然明洞已經好深圳feel,但東大門環境、衛生、氣氛、感覺,根本同身處深圳俾到你嘅一模一樣,一落地鐵車站入面已經係大量女人嘢雜嘜貨散貨場,上到地面一樣再加大量俗氣商場同一座街頭霸到去街尾羅湖商業城咁大嘅批發outlet,內街除咗更多雜嘜衫褲鞋舖仲有大量韓式打冷酒家,唔係本身應該係簡體字嘅地方變晒韓文字,同東大門中間多咗座舊城門興仁之門,會以為自己記錯唔係搭完飛機而係坐完火車過咗關,灰在我嚟興仁之門先圍晒板冇得睇,連東大門唯一特色都冇埋。


見一場嚟到,算啦坐低食返餐先走啦,起碼呢度就算細舖都好多有中文甚至中英menu,值得安慰呢度菜單之外中文唔多見,而且多數用繁體字。香港食韓式芝士辣麵食得多,一場嚟到主場試一試地道版啦,雖然都係用辛辣麵整但湯底會加其他配料,比香港食開辣少少,全餐4000圜食個麵加3000圜一碟餃子,價錢唔貴過香港好多,勉勉強強叫OK一餐啦,起碼夠飽唔使返明洞時又掃掃夜市先。


東大門終於都叫有樣嘢我會滿意,但都係鍾意香港個東大門多啲,起碼上去食韓燒開心過而家行成晚都唔知行咗乜春先。




去咗東大門無無謂謂地兜咗個圈,令我渡過/浪費了在韓國的第一個禮拜六。其實今晚有show睇,仲要係囡囡band添,只不過喺釜山開搞到冇得睇。我都超想睇Bebop呀,問題係唔係好似我屋企九龍城過斧山道半個鐘搞掂嗰隻咁簡單,我酒店過釜山要過隔籬個城去已經要半日路程,仲未計睇完返過嚟明洞,今日朝早又要返工,所以今次留韓國段時間好少演唱會睇都只有放棄,太頻撲冇計。


雖然真係超想睇,上Youtube search Bebop條鼓妹啲片就會明,實在是睇到你口桀口桀口桀。我對K-Pop印象一直只係一班純情大波妹做埋晒啲好淫賤嘅嘢,所以I like,AOA有首歌扮貓,班女著到SM噉款出嚟扭屎忽,真係睇到嗚呀叔叔不行了。


韓妹band其實性質相近,不過少了點淫賤而多返點實質音樂,睇得一樣咁開心但一切立即當堂合情合理晒,好似韓妹跳舞跳到彈吓彈吓你會話「挑咁撚姣」,但韓妹打鼓打到彈吓彈吓你會話「正常吖打鼓係噉架嘛」,從而可以喺大庭廣眾面前光明正大地睇,然後一句「你睇佢哋真係夾band架我聽歌嘅嗟」帶過,唔怕俾人話你係厹。

沒有留言:

張貼留言