熱門文章

2014年12月16日 星期二

16/12/2014 TUE.韓留記Day 7




是咁的,琴晚洗完衫拎返房,仲煩緊咁細間房點晾衫、隻篋都唔夠位打開點執衫之際,夜媽媽有人敲門,原來係間旅舍個老細。操著一口流利普通話的佢夜半敲門除咗叫你唔好煲煙,原來仲係送早餐,雖然只得一個麵包仔加一盒奶,已經比我想像中多,其實我冇預過一間乜都冇到幾乎連廁紙都要自己買嘅旅舍會有早餐送。

老細話食完之後掛返個膠袋喺門柄度,佢就會再放第二朝個早餐入去,夜晚返嚟就有得拎了,就好似細個老豆老母話聖誕節掛起隻襪,聖誕老人就會喺你唔知嘅時候擺份禮物入去。這間空洞的旅舍突然間令我感受到人間溫暖同充滿節日氣氛。





已裝備黃金繃帶,防禦+1,攻擊+5





上星期六有Bebop睇,但係出隔籬城,一來一回已經冇大半日,仲要睇完都唔知返唔返到自己個城,唯有放棄。今日就到Pritz,冇錯就係被喻為「泡菜版Babymetal」嗰隊(其實佢哋得首新single同個logo似)。今次係首爾出喇,但都要搭個半鐘車去,而且日本韓國啲show特別鍾意五時恭候六時入席未到七時就開場,就算唔係隻腳傷咗,準時六點即閃立即衝去都趕唔切啦,睇完又要再個半鐘返酒店呢。

不過呢個都唔係最大問題,韓國搵show睇有兩難,一難係好難知幾時有,就算同一個售票網,好多show都只有韓文版先搵到,英文版絕對買唔到你想睇嘅show。而Pritz呢場直頭好鬼神秘,連官網都只得個日子同地址,幾錢飛邊度買飛等等資料通通都冇,不過是但啦其實去睇佢哋真係只為扮Babymetal嗰首,來回咁多時間咁多錢就係為一首歌咁多,返房養傷等星期六日睇fest好過啦。

沒有留言:

張貼留言