熱門文章

2015年2月18日 星期三

既然想玩deconstruction,點解唔玩得更盡?:Kingsman: The Secret Service




本來冇諗住今晚會返返EMAX睇戲,因為會滯留APM一段長時間,下星期要趕上機之前清晒成個project,琴晚先朝九晚九諗住今晚會仲夜,點知個客話佢臨近歲晚加聽日放假,所以準時六點走要鎖門迫我一齊早收工,但當乜都只可以喺個客個場做而得返一個星期時間唔夠就要交貨,其實我當時係想跪地哭求佢唔好走俾我繼續做,成世人從未試過咁恨返工,這是另話。因為一早叫咗老母唔使煮飯,辛苦咗咁多日又想抖抖,結果由九展出去觀塘開工,放工之後再由觀塘走返去九展睇戲。

其中一個走返去九展嘅理由,係而家都好難買到飛,係星影匯先幾乎乜戲都可以walk-in仲一定大把靚位你揀,冇計單睇trailer《Kingsman》已經冇得輸,雖然或者期望太高搞到有少少失望。原著其實幾好睇,Mark Millar都算當今漫畫界high-concept之王,佢同Warren Ellis兩個係好多年前令我再次對美漫提起興趣嘅大師,而家兩大美漫label由九幾年都幾emo變到而家寫實硬朗十分metal,佢哋兩位居功不少。跟住自己出嚟開條indie line,賣點係專搵超勁畫師合作色畫超靚(《The Secret Service》就係《Watchmen》畫家Dave Gibbons出手),同專出幾期短篇講簡單得嚟另類嘅故事,可以話完全為搏電影公司睇中買版權拍戲而寫,好鬼聰明,你同我講佢出過咁多短篇全部都會出電影版我都唔會覺得出奇,《Kick-Ass》都拍咗兩集啦(雖然第二集食晒屎),而第一集個導遊Matthew Vaughn今次又拍佢另一本,唔知佢會唔會成為Mark Millar御用導演呢。

Mark Millar啲短篇鍾意玩另類故事同deconstruction,《Kick-Ass》第一集完全拍得出原著種氣氛同神經質,Matthew Vaughn玩鏡頭玩配樂有一手,嚟到《Kingsman》繼續發揮,雖然又係trailer已經睇晒幾乎全部打戲,不過拍得真係好型,教堂場戲如果可以出一1 take long shot版就正,最後同個腳刀女打得好鬼爽,當然唔少得好鬼玩嘢嘅soundtrack,一開波已經影住錄音帶播Dire Straits《Money for Nothing》,真係夠晒英國。個故事其實除咗老鬼帶個街頭古惑仔後生入行做特務呢條線,同控制人類自相殘殺陰謀之外,其他幾乎完全同漫畫唔同,但我冇投訴而且改得幾好更配合電影種長度同格式,只係同《Kick-Ass》一樣,贏在技術上視覺上,編同導始終差啲,好似話係特務片,完全拍唔出嗰種氣氛,講到鬼咁多花臣道具但玩唔到咩花樣,就算話係deconstruction都de得有點過頭;故事重點係講主角點樣用街頭智慧小聰明玩轉死板守舊學院派,戲入面完全感受同表達唔到呢樣,偏偏漫畫最好睇一部份就係特務訓練過程;打戲鏡頭同設計都一流,但最後打大佬基地,可以十幾個人大直路開槍都射唔中、連企正前面半步距離唔夠鏡頭影住已經係對正嚟射都可以話射失,就未免流過頭,仲搞到主角好似完全唔勁(實際上佢做主啲打戲的確差好多皮)。同點解明明有超必一出就搞掂可以輕鬆爆機,又係都要留到最後一刻先用呢?

套戲幾好睇嘅,教堂大屠殺同最後同條女打兩場真係搞到你想入戲院睇多次,只係步《Kick-Ass》後塵論整體就差,想玩另類解構但唔夠特務又唔夠精警,頭半勁可惜後勁不繼,但係睇個勢要拍續集唔難,電影公司好無謂地加個Kingman個字落個名呢招原來幾聰明,一收得就可以變成系列名,只要唔好好似《Kick-Ass》噉第二集撻Q撻到仆晒街就得。同打戲可以拍得再喪啲,坐我後面係個老豆帶兩個細路入場,唔知點解戲院會俾佢哋入場,更加唔明個老豆點解會帶細路睇套咁暴力嘅戲,但兩條細路睇晒成場都冇出過聲,應該係佢哋都覺得打到再黐線啲至係嘛!

沒有留言:

張貼留言