熱門文章

2014年5月8日 星期四

《我和殭屍有個約會2》貞子篇實在睇到人太感動了(其實我是來求seed的)

http://youtu.be/_57T3np33xA



[其實我是來求seed的] 《我和殭屍有個約會2》其實幾好嘢,九十年代尾流行啲乜全部大包圍,玩動漫(平行宇宙改變歷史完全是美漫水,第二集片頭直頭係EVA添啦),玩《Matrix》(都未使講慢鏡同一樣懶型嘅動作設計,兩隻邪殭屍叫奇洛同李維斯已經擺明tribute),又美劇式玩單元,剛剛個單元玩埋電影《貞子》再crossover《盜墓迷城》,頭幾集飛歐洲今次飛多轉日本,仲搵埋真係做貞子個日本妹扮多次貞子,亞視拍一套劇可以落本成噉都算歷史性,不過套劇只播咗三分一劇情未正式入高潮已經神級好睇,老細唔肯落咁重本去拍先至有問題。

歲月留聲好睇在集體回憶,當年2000上網仲係好新奇好奢侈一回事,未經歷過56K逐個鐘計PNET嘅後生一代唔會明白點解老嘢見返ICQ、超樣衰Geocities網站、用HTML打成個網出嚟係幾咁激動(廣告時間:劉Sir個網同貞子個網一樣,都係100%全人手逐句HTML code打出嚟架)、見到況天佑話「佢個電話打唔通,一定係上緊網」會心微笑,當然唔少得見到求叔「我send度符俾你」跟住開scanner send張符入電腦打鬼真係cult到爆炸,唔好笑呀貞子X互聯網呢家嘢正版貞子十幾年後3D版先至有咋,亞視其實好鬼前衛走在時代最前端架。

只係題材關係導演有點一反之前風格想走深度路線,經常好/太刻意要劇中角色講好多上網世代道理,搞到有點怪又有點拖,最後講貞子背景最明顯,可能見俾咁多錢請當時數一數二出名嘅日本妹拍港劇所以有幾盡用幾盡,講佢點樣成魔講足半集就真係太花時間喇。同埋最後血咒講到點樣勁點樣人類絕種,轉個頭條街啲人照行街睇戲好似頭先乜大事都冇發生一樣 - 呢個係當年港劇通病,鍾意玩到好大,但就算件事世界末日級仍然永遠好似全世界只得香港有事,件事一解決全人類立即回復正常冇死過人馬照跑舞照跳,將好多問題過份簡化同忽略,欠一份宏觀視野。

但除咗呢兩樣真係無懈可擊,貞子篇係傻強之外杜汶澤演技最高峰,最後兩次菠蘿油告白配埋主題曲,《假如真的再有約會》個「劇場版Mix」根本就係為杜汶澤決定留低電腦世界同貞子一齊呢幕而創,如果首歌可以有一個完整版係用呢個女聲intro就好喇。全個單元拍出一份磅礡電影氣勢,當編、演、導都超水準,就算唔搵真正個貞子嚟做其實都冇大分別。所以亞視今次終於醒目,下星期開始提早一個鐘八點半開始播,早就應該啦,因為九點半撞《M Club》都仲有師奶唔肯轉台,但八點半《西遊記》喎柒到連我老母咁鍾意睇無記垃圾劇睇完都屌喎,打對台的話分分鐘收視可以有雙位數。

所以,就要來求seed了,因為轉咗個靚時間個禮拜我先睇唔到。有冇人知邊度有得一次過download晒三集靚聲靚畫版?下星期有幾日唔喺香港,就想搵嚟睇定先廢事返到香港時唔知頭唔知路,我都知Youtube有晒全集,但想順便搵晒三集高畫質版珍藏。我都知難架喇就算強國都未必有種,莫非要上東門華北走返轉睇仲搵唔搵得到翻版DVD?

2 則留言:

  1. HELLO,你好,我叫阿豪~唔好意思~恕我冒昧,我看到你打關於水百合演唱會的blog,多謝你支持她,另外我有一事相求,我想要一張關於你一張水百合舞台全景相比我呢??
    如果可以的話, 煩請發電郵給我 chunhochan126@gmail.com
    萬分感謝,打擾打擾~~ 希望你都支持她今次菀之論演唱會啦~謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然可以啦,但你想要邊一張呢?定我逢全個舞台都睇到都執俾你,不過一張相5MB,我要經Dropbox俾你

      今次就去唔到喇,我下星期會過日本做嘢...

      刪除