熱門文章

2014年1月25日 星期六

每週一相片大行動 2014 Week 4:強國冇理由仲未ban十分政治不正確的Dead Trigger喎




或者因為真係咁乞人憎啦,睇過好多喪屍片/game都會將喪屍病毒爆發點或者發源地設定為大陸,例如《World War Z》原著小說 - 你問我點解套戲唔係噉講,仲要話係大陸專家查出成因?原因就同大陸點解咁乞人憎一樣咁明顯啦。

今次到Dead Trigger第二集。當人類反抗軍由美國打到去非常,已經隱約估到跟住會殺到去中國。(呀...其實一早有條trailer喺一個好似觀塘/灣仔嘅地方打巨人喪屍架喇)(但擺到明取景香港連佈景都要用晒繁體字,DT2居然冇得打外國戲/game最鍾意摧殘嘅香港而力谷上海,相當失望,定還是佢哋都知道香港一早已經冇得救,上海將會係下一個香港?)故事講山長水遠嚟到中國,因為病毒源頭同第一個喪屍化病人就喺中國,跟住其中一個任務係佔領兵工廠,一個大陸政府知道遲早有一日會發生佢哋都控制唔到嘅暴動,所以特登起嚟大量生產同囤積對人彈藥以備鎮壓革命嘅軍事基地。

噉都作得出,唔知大陸ban咗隻game未呢。(雖然我覺得劇本會講到中國其實受害者,俾「外國邪惡勢力」用嚟做喪屍病毒測試場地,加上咁吹捧上海而香港提都冇提過,話唔埋大陸反而好受呢)

沒有留言:

張貼留言