熱門文章

2014年1月31日 星期五

返工避年,都避唔開蝗災

轉咗新工,今年冇得再去歐洲嘆返兩個禮拜順便避年喇。理論上都有得避嘅,就係新年前一後一加兩日假,去台北匿返半個禮拜,仲有BabyMetal X 閃靈同我過年初二,點知夜晚臨瞓訂晒機票酒店,朝早搭緊車老細就打嚟話個客可能要遲開張撞正我上機嗰日開檔,台北BabyMetal避年團當堂收皮啦,仲新年三日都可以開足工落場睇實個客檔嘢,變成開住工避年。不過有工開好過冇工開啦,取消機票酒店條數啱啱好一千,逗多三日人工再逗埋利是正好填返,順便儲埋銀根過完年去揾牙醫睇睇年三十佢哋收晒爐先嚟痛隻大牙...即係賺埋賺埋都係財散人安樂冇得落袋。

初時老細話新舖開張冇得走要留喺香港睇到實,我反應係「嘩!使唔使呀?」新年流流邊有咁多大陸團嚟香港呀,佢哋同我一樣咁不孝最鍾意避年咩?點知反而真係新年先多大陸人落嚟,一日可以有幾十個團,而趕頭趕命開檔仲要服侍咁多旅行團,第一個禮拜分分鐘大把事出。到而家都唔明,點解可以有咁多大陸人嚟香港呢,真係好好玩咩?問問先知原來而家上面好旬,聽講有上海團嚟香港,五日四夜$700全包,我當一半時間係迫你買嘢啦,你企硬唔買嘢吹咩另外一半仲係抵到仆街,大佬我哋自己香港人喺香港照樣玩五日四夜,七舊水都唔知得唔得啦。所以香港邊有可能唔淪陷呀。

(而最灰係,而家我都算靠自由行大陸團搵食,唉)

沒有留言:

張貼留言