熱門文章

2013年12月12日 星期四

每週一相片大行動 2013 Week 50:我是一個見到沈大師真人的不孝子




係,我係不孝子,但我都唔想。今日老細call晒全部人落九展,以為有大鑊嘢原來係正嘢,有event仲揾咗沈大師做司儀,嘩佢真人真係正到呢,嗚呀~~我都唔想要我老母受罪架,不過個場唔係大但多人到黐線,一見到有明星影成班人圍到實晒根本埋唔到台邊,之後仲大鑊方中信出場,全場女性當堂發癲,班女職員已經唔記得自己返緊工做緊嘢band show噉款衝台,我直頭係俾後面班女一嘢扯去後面差少少仆街,然後企我隔籬個女職員同我一樣太遠睇唔到,半截裙黑絲腳照擒上張凳上面遠眺。對唔住老母,我又要你受苦喇。

沈卓盈真人真係無撚敵地索,雖然老細話近睇塊面皮膚有點差,算啦留返個幻想空間俾我啦,我哋呢挺毒撚條命就係只可以遠觀女神架咋。

沒有留言:

張貼留言