熱門文章

2013年12月28日 星期六

每週一相片大行動 2013 Week 52:今年完了,Yahoo Blog收皮了,我已經冇野講了





今年完了,Yahoo Blog收皮了,我已經冇嘢講了,要屌嘅,之前已經屌晒。可能就係屌得太多所以俾Yahoo玩,幾個月前「輕鬆搬家」功能一開始,立即將呢八年嚟三千幾篇文download晒落嚟,但係第一日搞到而家正式執笠一日,用晒搵得到所有方法,就係轉唔到格式搬去Blogspot,成幾千篇文咁大規模,仲要當中好多互相link嚟link去,你唔俾我成舊嘢掟上去,咪即係叫我同你一樣收皮算數?2013年拳擊日拆嘅第一份禮物,就係Yahoo一聲唔該令我咁大個文庫眨吓眼就唔見晒,最大遺憾當然係從此高登每逢有巴打開post講午餐肉,必定會同陶傑抽水文一齊出現嘅劉Sir death metal式鋸爆午餐肉潮文,一向係靠Yahoo Blog條link做宣傳,而家YB一死,呢篇令我同陶傑齊名嘅潮文當堂變晒死link,要Blogger呢邊出返篇新文重新出發。「輕鬆搬家」喎,我鬆你老母啦Yahoo。

沒有留言:

張貼留言