熱門文章

2013年12月25日 星期三

一個更開心的聖誕大餐




份人一向冇乜節日氣息,不過見聖誕佳節,咪落街行行買買雜食。屋企附近開咗間阿信屋,幾個月都未幫襯過,見聖誕開一開齋,就發現好大鑊,我好鬼鍾意食Doritos,呢度有隻韓國版,一樣咁好食但係平起碼三分一,睇嚟聖誕之後好難唔肥返。唉安安份份做個毒撚匿埋屋企咪好囉,做乜咁身痕呢。





琴日老細去人哋度黐餐,食剩啲嘢見冇人要咁浪費,就擸晒返屋企先,順理成章成為毒撚的聖誕晚餐,大佬我咁懶仲要呢種時節,真係頹到營多都唔想落手煮啦。落阿信屋經過間餅舖見到有隻流心朱古力撻,雖然$6.5一個好在幾好食,同冇呃秤入面真係大大劈朱古力,次次食完都流到成隻手黑晒。如果入面係士多啤梨醬就正。





正當我自己食緊琴日公司冇人要堆立雜嘢當聖誕大餐,一面食一面唱「其實毒撚一個更開心」時,屋企對面住地下家人,請咗成棚人去唐樓後園空地開party食真正嘅聖誕大餐。都係閂埋窗繼續上ThisAV好過。

沒有留言:

張貼留言