熱門文章

2014年3月31日 星期一

我要喪目及香港bass妽口牙!:Dovey《花影重來》專輯發佈會




Dovey場show,我想說的是,只不過遲半個字入場嗟,使唔使多人到一入門口已經行步路都難,爆到可以直接企台邊睇背脊咁灰,嚟聽歌嘅咩我嚟為目及女架咋,點解要噉對我?Dovey我細細個已經聽到呢個名,佢哋有幾多年我就知道幾多年,但到十年後佢哋出碟先第一次見佢哋真人,有點相逢恨晚的感覺,台灣有Doris,原來香港都有bass女神,口烏口牙~

或者女仔諗嘢唔同啲,我鍾意今場唔係開場band甲>開場band乙>主角出場>玩完感觸幾句>有緣再會,而好似大演唱會嘉賓中間至出場再同headliner玩玩crossover,更能突出全晚係一場紀念樂隊出碟嘅盛事而非單純雜錦gig。不過老實我覺得演出方面有點遜色,若以一隊夾咗十年出過無數show嘅rock band計,Dovey台風同技術仍有待進步空間,鐵樹蘭狀態亦有點失準,全場最穩定反而係同樣第一次睇嘅AMS。不過Dovey歌妹就真係好好好勁。

其實反而冇諗過真係會咁感觸有成半個鐘喊晒口講感受,又可能女仔唔同啲啦感性啲嘛,如果換著係一班麻甩佬同我講半個鐘耶穌,我肯肯定一巴巴車埋去「屌那星搞show出碟咪搞show出碟囉使唔使咁Q婆媽呀頂你個肺」,不過呢場唔會啦你講多個鐘我都唔會介意嘅,鬼叫靚女大晒咩,咪講咗囉我買飛入場目及女嘅嗟嚟聽歌嘅咩。

至於隻碟,或者因為今場live唔算玩得好好,返屋企聽碟先聽得出真章,作曲編曲器樂錄音都相當成熟,比絕大部份聽過嘅同類型獨立樂隊甚至主流歌手更好,所以更加感慨,一隊band創作表演有如此質素,居然都可以要捱十年至叫做有一番成就,有冇搞錯?不過有兩個問題:一係好歌唔少(我覺得後半隻碟先至真正反映到樂隊音樂性格),但缺少好特別好突出嘅曲目,畢竟歌路本身已有一定局限。最與別不同自然係《花影重來》,作為放全碟最後嘅「隱藏曲目」(其實點解隻碟會完全唔提呢首主題曲嘅存在咁故弄玄虛呢),創作概念同感覺明顯同其他歌唔同indie氣息亦最重,只份氣氛建立得非常出色,點知唱到最後一句突然急停,就令高潮變成反高潮,因為到呢一刻首歌感覺係只完結一章而唔係整體完結,跟住再接一段post-rock式純演奏outro作為全曲同全碟結尾更適合,而家唱完就冇,只覺浪費咗個編曲,聽落好似仲係首demo未寫好一樣。(會唔會正因為噉所以名都冇出呢)

而第二個問題呢...當你以為逆流好鬼靚嗰個digipak已經叫做惡搞,點知一pak還有一pak煩膠,《花影重來》音樂是正的,只係個包裝實在一頭霧水,會拍埋片教你點樣開盒已經知道有幾誇張啦,拎隻碟出嚟已經整到個盒爛爛哋,點知收返埋嗰嘢先至係真正挑戰,最弊成個盒卡紙嚟size又大過CD盒少少放都唔知點放好,真係開一次就(受)夠。呢隻碟你可以話係一件收藏品多過一張唱片。我同意聽與視覺俱存係獨立藝術精神一部份,只係而家買indie band CD幾乎已經搵唔到仲會用CD盒嘅唱片通通變晒digipak,而且好少正正經經必定花臣多多,樂隊對唱片包裝追求,已經開始出現當年Twins時代主流唱片公司追求華多於實份心態。希望各位樂隊仁兄高抬貴手,出碟簡簡單單就算唔好搞到個包裝好似玩扭計骰噉啦,我聽歌架咋。

沒有留言:

張貼留言