熱門文章

2014年4月30日 星期三

《我和殭屍有個約會2》,你叫十幾年後億元打造的《西遊記》情何以堪呢

我老母部iPad壞得真係唔合時。自從佢學識咗上網煲劇,屋企部電視立即靜咗好多,我有我睇《我和殭屍有個約會》,佢有佢煲《兩個爸爸》,已經第四次翻睇喇黐撚線架,雖然我都認同呢套其中一套最好睇嘅台劇,俾我都會翻睇,入面啲囡真係好正而且唔太婆媽加幾好笑,連帶而家J2七點半嗰套老母開電視都會望望,因為有周曉涵。今日因為部iPad壞咗,搞到做完愛回家仲唔肯熄電視,就大鑊了,睇咗半集《西遊記》,嘩屌你老母呢個年代居然仲可以有劇集拍到出嚟冇任何一方面唔係垃圾,啲代妝啲CG仲衰過無記十幾年前拍嗰套,劇本同演更唔掂,老實我寧願無記買套《抗日奇俠》返嚟播好過,《西遊記》無論點都只係戇鳩,《抗日奇俠》起碼戇鳩到cult so bad it's good會有興趣睇先。

《西遊記》做完拿拿臨轉過歲月留聲台,今集《我和殭屍有個約會2》剛好做到況國華俾卡士蘭咬變咗殭屍嗰集,十四年前睇已經覺得好撚灰,今時今日仲可以令人心酸,而且十幾年前拍CG都唔差得過所謂「億元打造」嘅《西遊記》幾多,你叫無線八點半劇情何以堪呢。

沒有留言:

張貼留言