熱門文章

2014年4月21日 星期一

告別David Letterman,我的英文+音樂恩師


David Letterman Announces Retirement
From Late Show@Ultimate Guitar


http://www.ultimate-guitar.com/news/entertainment/david_letterman_announces_retirement_from_late_show.html


估唔到嘅,唔係月頭新聞到而家月底先寫,而係David Letterman退休咁大件事,我最先居然係睇Ultimate Guitar知道。David Letterman係我兩大恩師,會有今時今日音樂界/metal界嘅劉Sir,同有而家呢一手一口呃得吓無知婦孺嘅英文,都拜當年David Letterman所賜。

當年係講緊十幾年前亞視仲叫做同無記有得鬥時,國際台仲會落本買好多劇同綜藝節目,星期一至五晚十一點三就係The Late Show with David Letterman,深夜再重播之前一晚嗰集。會追全因一次機緣巧合撞到Moby上David Letterman表演《Porcelain》,我就由呢一晚起正式開始認真聽音樂,同埋決定開始追呢個清談節目。起初只為聽歌,後來發現呢個節目真係幾好睇幾好笑。屋企有裝有線,CNN ABC BBC乜外國台都睇晒(又係話當年時間:自有線開台我老豆已經開始睇,嗰陣月費先幾十蚊仲要完全冇廣告睇戲冇廁所位嗰隻,佢勁睇波同新聞,我勁睇戲同MTV台,陷家快樂),其他talk show唔係冇睇,但Jay Leno好Q悶,Conan O'Brien唔識欣賞,Craig Kilborn個Late Late Show接住David Letterman Late Show播但悶得多,唯獨David Letterman班底度啲笑料唔會太美式地道睇得明笑得出,做出嚟個喜劇效果又勁過其他talk show,同咁多個主持人的確佢最有舞台魅力,聲線、語調同措辭都最吸引。當年癲到日日都堅持睇晒首播同重播,就連考緊A-Level都睇埋深夜集重播三四點至瞓,第二朝七點幾起身去考試,長年累月之後就練成識聽識講鬼式英文,所以David Letterman就係我最重要嘅英文師傅。

而且仲係音樂啟蒙。唔係上佢度聽到Moby首《Porcelain》,我而家可能仲係聽緊Village People,而唔會開始個個禮拜六日走去CD舖買碟,由電子聽到rock聽到metal聽到變成劉Sir。會咁迷David Letterman另一個原因就係佢本身係個超級音樂迷,連帶個清談show比其他人更重音樂成份,隊band CBS Orchestra就係咁多talk show之中最勁嗰隊,每集一定睇埋字幕先熄機因為首主題曲作得好熱鬧好精彩,個bass佬超型而且唱歌同手bass都勁,仲有份玩Victor Wooten隻《Bass Extremes》。後來迷到自己開咗間label,會請主流節目冇乜可能見到嘅樂隊好似Red Fang上去表演,我相信冇其他talk show敢做(利申:去法蘭克福睇過一次Red Fang,歌同演都覺得好悶,尤其佢哋係幫玩同一樣嘢但明顯勁十倍以上嘅Mastodon做opening)(順便提埋,Mastodon都上過David Letterman唱歌架),跟住索性舉辦「Live on Letterman」,有大band登台的話,完咗正場之後會俾佢哋留低開一場正式演唱會繼續唱落去,而且條友出晒名係鼓手fans,鍾意到搞咗個Drum Solo Week每晚請一個名鼓手上去打一段solo,連Rush鼓佬Neil Peart都賞面。呢一切一切都係其他清談節目入面唔會發生,所以點解David Letterman退休,唔少音樂網好似睇落完全唔關事嘅Ultimate Guitar會第一時間報導?正因佢同音樂界關係比好多人想像中密切。亦正因如果此,通俗talk show之中,The Late Show with David Letterman最受我呢挺樂迷歡迎,佢個show俾到一份其他talk show絕對俾唔到你嘅感覺,就好似細個聽收音機時噉,每晚都有好歌聽,間唔中會發掘到唔出名嘅新樂隊新歌手,晚晚有驚喜。

後來亞視窮到連買劇都唔夠錢,要縮皮第一件事當然係斬本身已經唔多人睇嘅非黃金時段節目,就要同David Letterman講再見了。嗰陣仲話有生之年有機會去紐約的話,一定要去Ed Sullivan Theater睇一次David Letterman。而家,只餘回憶矣。

沒有留言:

張貼留言