熱門文章

2014年11月19日 星期三

每週一相片大行動 2014 Week 47:成日都話,得文青者得天下




今朝要八點鐘上到APM個客度幫佢哋裝系統(講到好勁,其實係我同事裝嗟,我只負責過嚟坐扮到好多人嚟幫佢哋做嘢),早咗到揾嘢食,唔想又KFC,見電梯大堂隔籬就係Super Sandwiches就試試啦。就中伏了。

成世人第一次食SS,亦應該係最後一次食,餐牌影到份早餐好鬼歐陸好鬼靚,點知實物上檯嘩屌賣相茶記出品噉款完全唔對路,真係KFC份早餐睇落都仲高檔過佢。唔好睇都算問題係食亦唔特別好食,炒蛋是OK的但成份夾埋仍然好茶記,結果成個早餐最歐陸係隻碟,而如果唔係用呢隻碟而用返茶記KFC啲膠碟膠盒膠杯紙杯上,我唔講你都唔會食得出係「高檔」貨嚟。「高檔」我係指份量少過人但又賣貴人十幾蚊。

冇錯,Super Sandwiches可以賣得貴過茶記/雞記十幾蚊嘅原因,就係貴在隻碟。難怪文青生意做之不盡,只要稍為包裝一下,茶記都可以話自己係份子料理,仲要有人信有人肯俾錢至抵死。

沒有留言:

張貼留言