熱門文章

2014年11月18日 星期二

Android 5.0 a.k.a. Android L(ollipop) 感想 Part I & II:大伏,唔急的話等5.1先好上

Part I


奉勸各位Android朋友千祈唔好升上第一水Android 5.0 a.k.a. Android L(ollipop),超級大伏,超級失望。理論上集各家custom rom受歡迎功能於大成之5.0係史上最強大一代,睇官方用部Nexus 6示範睇到流晒口水,今朝我仲因為要七點出門口去個客度冇得第一時間升級覺得好失望,點知返到公司立即連Wifi download個500MB image裝完至真正失望。


裝完第一次開機,部機超lag超慢,相信同夾硬將行DAVLIK轉做行ART有關。跟住行順咗叫好啲,但新UI本身反應已經慢咗,仲要每次篤一樣嘢都要出晒動畫先正式run,即係做乜都要等四份一秒。Android本身已經出名在做乜都有延遲,而家更大鑊。


第一日開始已經唔鍾意Material Design,個新UI超級樣衰,最仆街係4.X最多人讚嘅最頂最底兩條bar透明色,而家唔知點解轉返灰色,立即灰晒,之前砌到靚一靚個desktop又要重新執過。更大鑊notification由黑底白字變成白底黑字,大半第三方app啲通知全部睇唔到字收晒皮。


重點嘅Ambient Display比Moto X個Active Display更強,點知原來得N6個rom至有,仲要諷刺地其中一個最大賣點篤篤開芒N6居然用唔到。而N5直頭冇得用Ambient Display添,說好的收到通知自動著芒提你、一拎起電話會自動開芒呢?都有留返lockscreen show通知一樣俾你,不過冇得揀只show你想睇到嘅app,私隱mode又會得個標題睇唔到你本身想睇嘅通知內容,噉有Q用?同就算你唔用開芒show通知,系統都一定要你先過咗通知提醒一版至可以解鎖,即係而家每次開芒點都要你最少掃兩次先可以開始用部機。非常非常之麻煩。


其實本身諗住部N5升上5.0再拎去換電,應該夠我用多好長時間,但5.0俾我嘅第一個印象實在太差,差到好想打去聯想問香港幾時有Nexus 6行貨。真係千祈千祈唔好升5.0。




Part II


部Nexus 5升咗上Android L用咗一日,感想比初升級時好少少。I will now recap in Cantonese。


初升完級部機窒到PK,boot多次順咗,但係仍然成日篤完個芒部機delay起碼半秒至做嘢,確係幾惡頂。


Material Design種後現代風格,即係用一大劈單一顏色去代表一樣嘢加平面過iOS,但用耐咗開始鍾意,乜都圓碌碌一撻色種公仔未完全接受到,但L啲動畫效果係設計得幾好,夾埋個UX幾靚幾順,同通知欄轉白色底色係好睇好多。我相信用多一段日子會完全擁抱Android UI 5.0。


傳說中的Ambient Display Nexus 5冇份,而lockscreen冇得好似Kitkat時加Widget連Dashclock都唔見埋,又硬性規定一定要先經過一頁通知頁先可以解鎖,即使你set咗完全唔顯示任何notification,都要先掃走嗰頁至有得解鎖入桌面。呢樣暫時我幾like,不過要繼續用Dynamicnotifications扮有新通知時自動開芒提你的Ambient Display先,但我相信我永遠都唔會習慣一定要掃最少兩次芒先正式unlock到部機。


基本功能改變都幾大,如果你好似我玩Tasker玩自動化,都幾大鑊,雖然大部份舊設定都用到,但有幾個重要plug in已經失靈,要等開發組快手升級。


繼GPS同飛機mode唔俾第三方開關後,而家連上網data都只可以經stock rom開關,你會話冇乜所謂,但我一向set咗部電話熄芒時熄埋data慳電架。


起初奇怪點解冇咗靜音mode,原來而家變咗個名好古怪的「干擾mode」,可以獨立set鈴聲通知聲邊種會靜晒邊種會咩mode都出聲「干擾」你,換言之Android L真正升級反而係呢個功能,不過我冇乜用處,因為冇人會打電話俾毒撚,公司的事有公司電話搞掂。


外國評測話5.0好多bug,其實中一個係連Wifi用勁多電,感覺上公司連Wifi時真係食電過以前,但出街3G又唔覺分別好大,亦即係,屌,一樣係開芒的話一分鐘冇1%咁滯。L有個新慳電mode,會整暗芒熄動畫行少啲app之類令部機可以捱耐啲,未試到,不過相信好快有機會。話會慳電過以前(邊一代唔係噉講)但結果依然食電過舊時,可能因為而家一刀切全個environment轉行ART,但市面90% app都係寫俾DAVLIK,搞到撞rom做唔到效能最佳化。而最灰係,老實,我真係唔覺得轉行ART之後,點樣「比DAVLIK慳電同時快400%」囉。


5.0版我真係唔建議大家立即升,等多一排Google出5.1再睇包膠至決定啦。

沒有留言:

張貼留言