熱門文章

2014年11月23日 星期日

每週一相片大行動 2014 Week 48:Rest in pieces,我這十幾年的回憶




天下間有咩慘得過死harddisc,仲要係一隻放咗十幾年資料嘅harddisc?隻HDD用得四年唔舊,之前已經有點慢開機都可以開成個字,不過見仲用得就由佢,主要原因係我老母都用我部電腦,但佢係完全冇防毒意識總之逢link就click逢email attachment就開逢software就download,部機一早毒過我,我相信整完好快又會俾佢玩死就懶搞。唔知係咪真係我老母呢,前個禮拜有晚沖完涼出嚟部機就自己瓜咗冇反應,成個星期猛咁試都load唔到,拎返公司俾專門醫奇難雜症個同事睇,佢都話冇得救。當堂灰晒。

其實呢隻本身已經係backup harddisc嚟,只不過被backup嗰幾隻年代久遠已經唔知飛咗去邊,好在之前成個lau-sir.com搬咗去Dropbox,但其他file同相一直見未有大harddisc冇特別去backup,點知拖吓拖吓隻harddisc都死鬼埋,噉就慘我大學四年啲功課呀!想當年year 1通識教香港文化研究,臨present之前個禮拜六日至完全冇reference憑空作咗成份機舖研究論文,然後乜書都冇睇單靠白撞去訪問兩個老師傅又整咗篇紙紮專題出嚟,呢啲史料好寶貴架,仲有幾個而家仲有人問我借嚟當教具嘅PowerPoint呢。更慘係咁多年嚟去旅行同睇show影落啲相冇晒,有好多相之前影落都未睇,而家乜叉都唔使睇了,口烏口烏。

想救又唔係真係冇計,俾錢囉,早排個客先至死server,拎咗佢隻HDD去深水土步做recovery,用咗半個禮拜加四千蚊救返晒全隻harddisc嘅資料。錢唔緊要,問題係我一直信唔過呢啲整hardware公司,成隻harddisc俾咗佢咪咩閃卡都揚晒?

唔知係咪細個睇得《海虎》多大個咗無師自通磁場轉動,我發覺電子嘢一近我永遠多問題。由小學部486開始,屋企部部電腦都係毫無先兆地無端端打柴,上網用i-cable同新世界兩間都係成日斷線,我間睡房又特別邪門Wifi訊號成日入唔到去,係邪到加咗隻話係穿牆王的router擺正門口外面,入到房都可以得一兩格Wifi。就連公司我用緊部機,12GB ram行Win7 64-bit,都可以俾我用到成日窒,最勁試過開機去到桌面乜都未做已經沒有回應。真係逢電腦嘢埋得我身都唔老黎。

然後,走咗去做IT。

沒有留言:

張貼留言