熱門文章

2013年11月3日 星期日

每週一相片大行動 2013 Week 44:男人的浪漫消費主義




份新工真係夠晒多嘢玩,返第二日已經要幫手搬office,去紅磡做嘢見到有檔樓梯口雜貨攤賣呢隻十功能卡片刀,一蚊雞一樣功能,就豪一條俾個阿伯唔使煩,跟住上到去開箱拆嘢立即用得著,即刻覺得自己好pro。似乎要整返把瑞士刀至得,用唔著都可以得閒無事拎出嚟扮蝴蝶刀fing幾嘢扮晒型,噉就真係男人的浪漫喇。

但更需要,似乎係新電腦同新電話。寫字樓唯一一部用得嘅電腦居然係成世人第一次見嘅Ubuntu,唔知係咩嚟的話,簡單嚟講係個介面打橫嘅Windows(好似Windows都可以將下面條工具bar set去旁邊...),load乜都超慢仲要打唔到中文,跟住同事話「係噉架個個都係帶私伙電腦」,之前去旅行用開部netbook又死鬼咗,我又唔介意平平地買返部手提,反正屋企去旅行同第時打第二份工都用得著。電話反而先緊要。

部Razr Maxx 3300電真係超級無敵,用咗年幾舊電仲夠超高用量嘅我出街捱大半日,但1GB ram已經唔夠我玩,一個launcher加幾個自動化app已經霸晒全部資源,原來之前隨便開個app都要十幾廿秒先開到已經碎料,而家係玩到一開機已經彈app,連幫我清ram個reboot app都唔夠ram行,有時打電話接電話都做唔到,因為smartphone將電話當成一個app,冇ram又點行app打/聽電話呀...而家份工好多時要即時同寫字樓live update,即係落到場半分鐘先開到Whatsapp跟住再用半分鐘開相機仲要load一大輪先話彈app開唔到好喇開到相機喇影完又要十幾秒先save到,點做嘢呀大佬?以我玩法相信要2GB ram加四核CPU至夠用。

其實Razr Maxx以外HTC One設計用料同規格最接近我想要,但舊電得2200,仲要出咗至話粒CPU降grade但價錢唔跟住降,明伏吹呀。最新出部One Max 6”太大仲要六千二太貴,其實Sony Z1好有興趣電訊數碼客仔又有得平一千(雖然都要四千),叫做而家其中一部相機最靚Android電話規格同設計又唔錯(Motorola之外,我應該最鍾意Sony設計),問題係Sony電話出晒名軟件寫得差倒水倒得勁過其他牌子,舊電話3000,實際效能可能得2000...又唔想用韓國機大陸機。只係想揾部簡簡單單4.5"芒2GB ram 3XXX電加有得插micro SD嗟,但好似真係除咗香港已收皮嘅Motorola,冇邊間廠仲會整。

仲有之前去完東京可以屋企叉叉吓電無端端望住都見但擰一擰轉頭就消失咗部iPod,硬係覺得個天都話我係時候升級買返部iPod Classic。大鑊仲要放工行返出德福淘大嗰頭凶宅百老匯衛信電器舖行極都有,睇嚟新工第一個月份糧凍過水...

沒有留言:

張貼留言