熱門文章

2013年11月5日 星期二

I love this job

份工做咗半個禮拜,日日都唔同嘢玩,first day係去聽師奶們投訴公司啲電腦點樣難用不過意見接受態度照舊,跟住一上工就撞著公司搬office,星期六OT做苦力搬貨,禮拜日再加班幫手砌server,星期一正式的day 2變咗做速遞仔,今日就去紅磡幫手砌機整機,因為做完嘢五點幾搭車返到公司都過晒放工時間仲要塞車呢,就爽到震地早幾個字收檔,趕得切去黃埔睇Thor 2六點場之餘有得食多個Mos Burger日式薯餅魚柳bell。所以呢份工真係搵得好,似返我想做嘅嘢,而且每一日你都唔知會發生咩事要做乜嘢,噉先至多嘢學唔會悶夠晒好玩。

不過一開始返工部電話就死咗公司又冇腦,第一個月人工除咗要用嚟買新電腦新電話,睇嚟仲要買買新衫。話晒份工要成日出街見人就廢事日日黑衫啦,但摷晒個衣櫃發現想執得到夠著一個禮拜嘅唔係黑色衫好難,講緊短衫咋喎長袖仲大鑊,我生存咗咁多年個衣櫃先得四件長袖tee,仲要得一件唔係黑。而家季都轉埋,係咪要去Uniqlo買返半打文青style素色/彩色長袖衫脫脫毒先。

沒有留言:

張貼留言