熱門文章

2013年11月29日 星期五

Typhoon Haiyan Benefit Concert:一個fing住頭做善事的晚上




雖然Hypno5e香港站取消咗相當可惜,但HA同一晚變咗場五隊本地菲裔metal/core樂隊合辦嘅菲律賓賑災演唱會,一晚有得睇晒Shepherds the Weak同Black Night Red Sky再加King Ly Chee,平時都冇乜機會啦。

出場安排有點有趣,KLC居然排第二,而BNRS最後出。就難為了我,可以話今晚係專誠為Black Night Red Sky而嚟,但平日晚加例牌遲開又撞啱今晚有嘢做要落一落樓,搞到只睇到最後三首,咪話我衰,呢晚我真係寧願STW做壓軸。

「between,Shepherds the Weak上次玩完《Master of Puppets》,今晚到《Symphony of Destruction》。佢哋技術走向同風格,cover Megadeth比玩麥記更加適合。」

佢哋應該係live最玩音響效果嘅香港metal band,每次聽到間場好post嗰隻tremolo聲,真係想問問使唔使tune到咁靚呀?BNRS去到嘅地步係,單聽到結他聲你已經知道係佢哋咁有性格,而且歌越寫越好,氣氛技術編曲要乜有乜(冇女soli),最緊要歌路係metal位篇幅大過core位,而家最想出碟嘅香港metal band,就係Black Night Red Sky同Massacre of Mothman,不過錄音的話一定要做到比Qollision隻碟更靚聲,至帶得出佢哋種「hi-fi metal」效果。

成晚最意外反而係第一隊Death Reject,雖然排第一,但我覺得數一數二好睇。近返melodic death結他妹同鼓佬技術好勁(成晚最鍾意鼓佬就係佢),編曲好紮實變化多之餘夠出人意表,歌整體又夠順唔會覺得一截截唔夾,而且話第一次出show台風已經唔錯,又多一隊要多加留意嘅香港metal band。不過有兩樣差少少,首先metal band live得一枝結他絕對唔夠,第二呢bass佬要再苦練吓至得,當另外兩個咁技術派,佢仲係00001111花都冇乜實在太過平穩,而且佢唱清聲,一來唱同聲都實在唔叫好好,二來我覺得其實Death Reject而家啲歌冇乜必要呢種唱法,落咗清聲反而有點似為加而加。

今場真係一場好show,最大收穫賣物籌款度執到保證絕對絕版嘅HK Rockstar謝霆鋒演唱會翻版碟乙隻。係有樣嘢好唔開心囉,即係我今個月開始九展嗰頭返工,諗住佔晒地利返工日子睇show方便,但係偏偏呢兩個星期我調咗去屋企樓下返工,HA先至平日夜晚有metal show睇。明玩我嗟。

沒有留言:

張貼留言