熱門文章

2013年11月23日 星期六

每週一相片大行動 2013 Week 47:To Madfinger:你哋已經搞到Dead Trigger 2走火入魔




Dead Trigger 1.0其實相當完美,唯二不滿係正關只開到第二版非洲,同埋新系統實在太太太貪錢,全部嘢拆到有幾細得幾細跟住逐項問你要錢,冇左第一集「玩家俾唔俾錢玩都可以玩得開開心心」種使命感。但以完成度黎講1.0真係超晒班,不過Madfinger班友見都係賺得唔夠多就patch返幾嘢,主要為「平衡」,即係破壞平衡,將喪屍整到有幾勁得幾勁,當連一隻卒仔食火箭炮食到應一應都可以唔死,就即係之前你買武器同升級堆錢幾乎變晒垃圾,同重新開始由level 1從頭玩過冇咩分別,想過關請繼續努力搵錢或者俾真錢Madfinger啦唔該。呢樣我都算,1.0明明好順冇乜錯漏,點解patch完之後反而可以又lag又多bug到癲?bug到一個地步係,呢張圖,有玩Dead Trigger 2的朋友,不解釋,你懂的。

不過,挑,我咪又係同反無記班文青一樣,一面屌一面玩,「罷玩」一晚取得「階段性勝利」之後繼續死煲爛煲,哈。

沒有留言:

張貼留言