熱門文章

2014年2月2日 星期日

政府話:「馬路巴士少咗,交通就改善咗。」真係?我睇唔透。

無驚無險個場冇事發生夠鐘即閃(我講過!唔好再喺我面前提「而家呢個鐘數,BabyMetal同閃靈喺台北表演緊喎!」)。去食個雞記先返歸,好耐未試過旺角搭車返屋企,今日先達門口搭一轉至知道,而家個政府有一樣嘢永遠非常有效率,就係擾民。

有冇睇過近來電視成日播嗰個交通路線重組廣告?冇睇過唔緊要,簡單嚟講,個廣告話(亦即係政府話)方法就係減少巴士、巴士站同巴士線,踢晒啲人去搭地鐵。點解馬路少咗巴士,交通就自會有改善呢?搭地鐵的話,我當你唔會又係成日無端端出事跟住拍個「唔好意思囉」廣告就當冇事發生,真係次次準時日日唔會死火停電乜乜乜,但係,我住九龍城喎,冇地鐵搭喎,到頭來都係要轉車搭巴士先返到屋企喎。近幾個月發現平時搭開啲巴士線慢慢消失,好似今日唔搭一次都唔知四條線唔見咗一條,算好架喇九龍城出美孚兩條線縮到得返一條,試過走咗班車等足半個鐘先上到跟住嗰班。莫非噉樣反而係方便咗?

要噉做,除咗因為巴士公司政府冇份,而地鐵老細係香港政府自己之外,我睇唔透。

沒有留言:

張貼留言