熱門文章

2015年9月9日 星期三

而家無記同J2真係睇到我想喊

無記八點半有隻導盲犬嗰套劇,真係悶到仆街,又係男女主角咁蹺住隔籬屋或者同層,又係其中一個俾人飛,又係跟住兩個明明話咁快受得媾但又一直唔受對方媾,跟住拖返二三十集唔知做乜鳩,仲有胡杏兒,我唔聽你解釋喇唔係我老母晚晚睇而我部電腦喺廳,有得揀我都唔想受苦。之前套《拆局專家》雖然擺明學美劇套《Scandal》但垃圾人哋十倍以上,起碼題材算無記近年較特別,呢套就悶到嘔老土到喊,仲未掟爆部電視,因為唯一可取係淫到出汁嘅Jessie姐姐,由《放學ICU》J到今時今日,真係由細J到大,呢套劇仲要講埋普通話,更加雞有雞味入型入格,一撚流。

除咗明珠台十點半,已經冇乜值得令你開電視睇無記台,好多時睇完會轉J2睇多半集韓劇同之後動畫,點知無記搶咗亞視飯碗播賽馬,仲要揀夜晚播加晚晚播,搞到好似細個嗰陣,跑馬日子開電視想睇卡通,點知無端端播賽馬,想睇冇得睇搞到屌晒鬼,而家睇得J2一係師奶一係後生仔,你用J2播賽馬仲要深夜播係咪戇鳩?加埋呢兩個月開始無線英文劇唔再配音,呢樣就真係要多謝無線喇,唔係噉我都唔使再睇佢中文台啲膠劇,老母一向唔鍾意聽英文或者睇字幕,以前會轉明珠台開麗音睇美劇,冇中文即係迫佢轉返無線,我先可以體會家陣無記啲劇有幾垃圾,拍得住佢哋management咁垃圾。

所以Netflix話會進軍香港,唔該快啲,老實睇明珠台其中一個原因係為佢哋超高質嘅中文字幕粵語配音,而家無線最top加唯一高質只得返配音組,連佢哋都冇埋,已經冇咗大半吸引力。如果Netflix做到最新劇集可以同歐美同步加埋中文字幕,月費收幾多都要俾,我想睇中文字幕版《Daredevil》呀。

沒有留言:

張貼留言