熱門文章

2014年12月10日 星期三

10/12/2014 WED.韓留記Day 1


去日本同韓國,連機場都好多好嘢睇,唔係講女(大韓航空啲空姐真係唔掂,但一落地啲海關同地勤完全兩個層次),而係人哋機場成日都會有音樂會,揾啲歌手或者樂手樂隊表演,等你等上機都有娛樂唔係只得行免稅店一味,仁川機場今期聖誕匯演直頭起大大個台加大量嘉賓陪你過聖誕。機場咁僻都肯落本搞咁多嘢,香港地比人話係文化沙漠就是應份的。




成世人第一次嚟到韓國,山長水遠加天寒地凍,隆重其事的第一餐,又係食麥記,吹咩。我都想食好啲,但琴晚一點上機再今朝五點落機冇乜時間瞓,同唔知點解咁多凌晨機鍾意全晚唔熄燈,玩嘢咩成晚光璨璨點瞓呀。


落地已經冇乜精神,仲要兩隻篋一大一細加多個大背囊,全部裝爆晒4Xkg上身,都算,然後發現韓國啲地鐵站個個都幾層樓深之餘差唔多完全冇電梯!抽晒全部嘢上到地面時雖然只得負幾度,已經熱到連褸都除埋幾乎捲埋衫袖,初到貴境就嚇親各位包到陷晒都凍到震的辛奇人。上到個客度掟低晒啲嘢之後,唔掂反正都要落樓下七仔買雜貨架生,見隔籬係麥記好啦就你啦。


原來韓國麥記都幾貴吓,香港早餐已經唔平佢再貴少少,正餐一個套餐閒閒哋要六七千圜即係四十幾蚊起,雖然都有兌返港紙廿頭的窮撚餐,整體仍足夠令你覺得香港麥記原來是亞洲良心。本來諗住求祈算但原來韓國麥記早餐有獨家嘢,就係呢個Mc9卷,根本就係麥芝蛋包餐走包,再將全部餡連埋塊薯餅塞落Subway個百味卷入面,一啖就可以咬晒全個早餐,真係虧佢哋諗得到。而且幾平喎先1500won即係十蚊港紙左右一個,唔包嘢飲唔緊要,隔籬便利店呢款咖啡做聖誕優惠買一送一900won兩罐,而且好味飲落似Pokka,加埋至十六七蚊港紙抵到爛,香港都食唔到咁平啦。而且個Mc9卷又真係幾好食的。


所以我預見到,嚟緊十個朝頭早,應該有九朝個早餐都係差唔多款。因為韓國真係冇乜嘢我有興趣食之餘,其實想搵平少少又食得飽嘅,都幾難。好似今日lunch行咗大半個鐘都諗唔到食乜冇乜菜式同價錢啱心水,結果走去買麵包算,執咗兩個包加一個芝士蛋糕,冇乜留意價錢,就出事了,三件嘢埋單,收到我差唔多成萬won。




頂你,諗住收工之後返房瞌一瞌嗟,醒返已經十一點幾鐘,晚飯都唔使食直落宵夜場,附近乜嘢食都閂晒得返間酒吧,去日本時咁恨餐餐食便利店吖嘛,恨到啦而家韓國第一晚唔食便利店屎都冇得你食呀。


好遺憾韓國便利店遠不及日本,可以行兩條街先搵到一間仲少過香港完全唔便利,同唔使諗即炸炸物喇我行過附近咁多間只見過一間有蒸糕包其他乜小食都冇,好在有樣好過日本就係成日都大量買X送Y大劈價,今晚食杯麵2200won三個再加800won兩罐咖啡,廿四蚊港紙質到飽。


香港時成日阿信屋食芝士撈麵,過到嚟韓國又係食佢,係咪見到有啲唔妥呢,冇錯可能仲未瞓醒我居然將杯撈麵當咗做湯麵噉整,所以點解會買二送一呢,就係知我起碼會衰一鑊吖嘛。

沒有留言:

張貼留言