熱門文章

2014年12月15日 星期一

15/12/2014 MON.韓留記Day 6




遇著十二月出國,可以預期未有宿舍住之前,每個禮拜最少要搬一次屋。今次住間新明洞旅館非常好住,位置近市中心又近地鐵站,最重要近個客行去公司最快一分鐘就到,雖然全酒店只得一個見親佢唔係打機就係煲煙嘅阿姐,加一個英文勉勉強強的哥仔睇場,但態度好禮貌好服務搭夠,而且係間平房改建嘅旅館所以裝修似屋企多過酒店房,朝早又包早餐有無限咖啡方包粟米片,最正我間房喺地下入酒店行幾部就到,pantry就喺房門外面,夜晚出嚟斟水飲同朝早偷早餐入房食都超級方便。向來出國對住冇乜要求,歐洲之外我都好少可會對一個歇腳地方讚咁多,雖然呢個時節收四舊水一晚已可比酒店級數,論住宿環境服務質素,已經好過晒我住過嘅日本同台灣酒店。

只可惜今日就要搬走了。嚟緊嘅日子,我相信唔會住得咁舒服咁開心。

(利申:高登巴打不是我)





住港紙$400同住港紙$250的分別,就係冇電梯要你拎行李行五層樓,外面落大雪但入面只著底衫都會出汗,間房只得一張床一張檯一個廁所係咁多連打開隻篋都唔多夠位,瞓低一起身十次有八次撞到天花個櫃,廁所當然乜都冇請自行購買,廁紙仲削過白兔糖啲透明紙打飛機一射就穿,同埋門口唔聲唔聲加級暗級,入去仆一次,出去再仆一次,拗住柴開成日工,收工唔使出去玩,跛吓跛吓行過便利店買少少嘢食加洗頭水沖涼液,然後上返房搵個桶開盤熱水浸浸隻腳先,仲要帶得一個禮拜衫差唔多著晒,即係搞完隻腳今晚又要留返一個鐘洗吓衫先。

這就是我今日起直到平安夜前夕的生活了。其實我唔介意間房細或者環境差,冇電視睇仲要個wifi唔夠勁先至灰呀,口烏口烏

而當未到聖誕已經搞到噉,下個禮拜聖誕幾日再加之後新年,我都唔知低處可以有幾低。話唔埋真係五六十蚊床位搞掂。





Jingyunglababy Part 1:Angelababy居然唔係賣整容醫院廣告





Jingyunglababy Part 2:整容醫院居然唔係Angelababy賣廣告

沒有留言:

張貼留言