熱門文章

2014年12月12日 星期五

12/12/2014 FRI.韓留記Day 3


琴晚去咗食萬二圜燒牛肉定食,豪過了,今朝又節儉返。正確嚟講呢餐並唔係今日嘅早餐,而係琴日lunch。


話說琴日晏晝諗唔到食乜,就公司附近四圍行,其實韓國食嘢都幾貴,麥記食個餐6000圜起即係四十幾港紙起錶,正正經經食個正餐的話可以成萬圜一餐仲要只係普通飯款,立即好懷念香港擦個碟頭飯先三四十蚊雞。真係食唔起,結果行過見到有檔街邊車仔賣紅豆燒餅,一個成塊面咁先大兩千圜三個,似乎唯一食得起係佢就兩千圜啦,可能連個阿姐都頂唔順我個窮撚樣可憐我,同我打咗個眼色之後質多幾塊落去,拎返公司一面做嘢一面食做幾做就咬一啖,結果到我收工都仲未食晒,個阿姐應該俾咗最少五塊我,食到收工都食唔完,然後一搭正六點裝修公司班人又要鎖門趕你走,唔記得拎返酒店今朝繼續,結果十四蚊雞港紙食咗我兩餐。抵屌。


我相信繼發掘七仔買X送X杯麵之後,走遍各橫街小巷搵平得嚟質得飽的街坊美食,將會是劉Sir這條窮撚呢一兩個月在韓國生活的最大樂趣。




雖然一粒字都聽唔明,我好少可會咁專心睇電視新聞。




食飽飯又落地下商場街行吓,幾多選擇吓,價錢5000-10000圜左右,1000圜=HK$7,勉勉強強啦。只可惜我唔係黑膠膠。




個客間新公司開喺LG其中一間office樓下,順理成章裝修揾揾LG搞場地network嘢,今日上去佢哋度拎hardware做嘢,入去嗰間係server房同倉嚟,路過就參觀一下LG個廁所啦,見到有晒梳洗用品預咗返工返通宵噉款,唔意外,可能大公司做嘢就係落力啲,有件嘢有事,急call師傅,「出咗去外勤,陣間趕嚟幫拖!」跟住五點幾到一直搞,call晒人上網查晒都唔掂仲唔肯停,一向六點裝修師傅就會準時走趕晒全世界出去鎖門,但又唔好意思叫LG班人走,最後頂唔順破例留低鎖匙叫我哋自己鎖門,我亦過到嚟韓國第一次冇得準時收工(「你過咗嚟兩日嗟……」)。結果師傅都做到真係搞唔掂唔好意思唯有收工先,唔使擔心,聽日禮拜六都仲有得做。




今日終於砌好隻server rack,就決定今晚開始每晚係唔係都最少行到九點鐘至返房。香港地最怕三樣嘢濕熱塵齊晒,咁難得有得去外國生活,空氣好夠乾燥又落雪,俾個藉口行多幾步做運動,好過成日匿埋房入面咁毒啦。(利申:每晚匿埋酒店房開電視轉音樂台睇韓妹組合跳舞曷我的最新嗜好)


除咗享受好環境同郁動吓,明洞夜晚仲真係好好行,日頭我冇乜地方想去因為都係周街商場,但一入夜市中心全部內街橫巷迫爆晒食檔同小販,就好似十幾廿年前嘅旺角,所以今晚唔使搵嘢食喇直接去掃街啦,逐條巷掃睇有乜好嘢食同新奇嘢買,是好很開心的。


不過其實到頭來使得仲多,因為韓國食嘢真係好鬼貴,整串串燒已經起碼3000圜幾乎夠你去麥記食個餐,但係行幾步就會見到有嘢想食要科水(放心,經常發生),唔覺唔覺就跌咗你萬幾圜,結果就會覺得好灰,


「屌早知去食燒牛肉好過啦,又唔使咁貴,收工時間啲食店又多囡囡目及!」




呢隊中文名係咪叫「柒咗」



Mnet台晚晚都播MAMA 2014花絮,播極都講唔完,講到個頒獎禮咁大,但我都唔明點解明明係韓國音樂節目(叫乜鬼Asian Music Awards,根本得韓國人入選,全世界都是韓國的),做乜會搬到嚟香港搞呢?真係威的話,香港班靚妹都會肯俾錢飛去韓國睇你啦,而家你自己本土打飛機個頒獎禮要搬去外國做,只搞到自己好似唔夠班好柒噉,就好似大陸啲音樂永遠要去外國買獎再返本土耀武揚威一樣,實質戇鳩。

沒有留言:

張貼留言