熱門文章

2014年12月14日 星期日

14/12/2014 SUN.韓留記Day 5


琴晚返到酒店一直搞到瞓覺,都研究唔到韓國啲gig點樣上網買飛,見今日唔使開工索性直接出去下星期六日場fest個場買飛,雖然box office個姐姐唔識英文,我都理解到佢9up一大輪的意思係場show一定要上網買飛,睇嚟即係迫住要買即場飛,仲要希望唔好賣晒。不過買唔到飛都有街行,場fest個區叫上水,同香港個上水差天共地,你見唔到任何大陸水貨佬,成個區更似銅鑼灣,同時規劃又好歐陸式,好少商場但勁多唔同種類細舖同西式舖頭,而且都幾多得意博物館開呢度,應該夠我消磨返半日。


但我行咗咁耐,睇極都係文青舖潮人舖,真係未撞過韓國嘅metal舖。乜韓國個metal scene真係咁淡咩。




可能鬧做乜天文台日日話落雪但個天係都唔落鬧得多,今日一出首爾真係叫上水個上水,立即落俾我睇仲要好鬼大。終於落雪喇喎,第一件事做乜?梗係立即食個雪糕先啦,雖然韓國個上水始終是潮流區高消費,行到最邊啲細舖唔少平靚正嘢食,好似呢個阿姐1000圜即係七蚊港紙一個雪糕格子餅,我屋企樓下普通格仔餅擺到凍晒至俾你嘅都要十蚊啦,阿姐只收我七蚊仲要即叫即整喎仲要俾足五球雪糕五隻色喎,終於喺韓國揾到好食加抵食過香嘅嘢了。而且逆住風一面食雪一面食雪糕,實在是喺香港俾多十倍價錢都享受唔到嘅體驗。




行咗大半個上水,終於揾到間舖睇落似賣metal嘢。點知間Skull's Hair原來真係整hair。唯一metal就係雪景中的招牌。




毒到可以喺韓國地鐵站賣燈箱廣告,大陸班fans都算經典




雖然食開鬼餐亞洲菜一向唔太鍾意,嚟到首爾又唔係除咗夜市之外揾唔到想食嘅嘢,點都有西餐食大不了麥記,最大問題唔係啱食嘅選擇少,而係唔捨得食。


成日都話如果喺首爾正式食一餐請預起碼一萬,好似今晚噉叫個豬扒蛋包飯加杯提子汁已經9000圜。噉確實幾有質素,個飯份量多又幾好食,果汁真係啖啖都有果肉,仲好似有無限添飲,不過我毒得滯唔敢出去斟。但窮撚在香港的生活概念一向係每餐正常開支港紙五條已是極限,過到嚟就餐餐都好似香港時出街飯局使費咁多,仲要有時食少少已經使好多,長遠計都幾襟計。


坐呢邊公司班同事都係嫁過嚟或者呢邊讀書,懶怪佢哋都話過到嚟韓國,最懷念就係大家樂大快活同茶餐廳。




好多大商場平日八點已經拉閘,估唔到禮拜日好多舖頭同食肆直頭唔開門,夜市又冇之前幾日咁旺,加埋聽朝要轉酒店,今晚早啲返房開始執嘢早啲瞓啦。亦即係韓國第一個禮拜日晚的節目又係睇電視。


可能係星期日,Mnet台終於肯將全個MAMA 2014頒獎禮播一次,唔知係咪我太遲開電視結果,都睇唔到陳奕迅唱《浮誇》,好在跟住仲有個話現場表演但我相信係咪嘴的live節目。睇咗咁多晚Mnet台,覺得韓國流行音樂都幾惡頂,男女組合唔係hip-hop就係dance pop,獨唱R&B都要中間featuring XXX加多段rap,當然總會有正正經經唱歌,有啲彈木結他唱抒情歌或者唱吓bossa nova係幾正,但實在非常非常之少,一個live表演節目十幾隊可能只一兩個屬於呢種。


所以,都係睇算啦。無論音樂幾唔掂或幾唔鍾意,韓國製作真係好勁,排舞多變化全隊又齊,舞台燈光攝影全部專業過專業,可以上電視台只唱一首歌都全個台重新搭過,而且就算樣衰女都有身材男都有六舊腹肌,同班女表演啲衫同啲舞真係淫到仆街,音樂不足視覺補救。


而睇得多亦明點解咁多人唔鍾意韓國人樣。韓國人差在掂同唔掂之間嘅距離相當大,而且好少屬於中間/普通級數一係好靚一係好樣衰,即使叫得偶像組合好多成員其實都相當醜,更灰係唔少屬於假得嚟樣衰至慘,呢樣喺班仔身上特別明顯,好多韓國仔個樣真係比大陸更大陸。所以好多組合點睇都似根本只得其中一兩三個人,其他只係搵本來應該係伴舞嘅入隊撐場扮到人強馬壯,我用例子答你:


圖中是三人組合Orange Caramel的Nana,上電視已經正到仆街,但你諗住另外兩個都會係差唔多級數的話,我勸你千祈千祈唔好搵真相,更灰係明明正過其他人幾個level但隊長又唔係佢,早日單飛算啦。




其實過到嚟韓國,夜晚做最多除咗開電視睇韓妹跳舞,就係開電視睇戲,特別港產片。反而呢邊睇返之前冇喺香港睇嘅戲。


利申:《冰封俠》呢套嘢真係...武指唔錯,最後天橋段打得好,但係論戲真係唔掂,啲CG假到嘔(最好嗰段係key林雪入立法會9up爆粗,你話灰唔灰),想拍古代人嚟到現代份文化衝突完全唔好笑,更灰劇本完全唔通前半好多嘢唔交代,你連班人本身古代係做乜、大家關係係乜、點樣嚟到現代同跟住想點完全唔知,加去到最尾至講你知其實呢套只係上集,垃圾成噉應該好難如願有二三四五集。打鬥係唔錯,但想睇王寶強打甄子丹,都係睇《一個人的武林》算啦,最少劇本都係唔掂但底線係似返套完整嘅戲。

沒有留言:

張貼留言