熱門文章

2014年12月27日 星期六

27/12/2014 SAT.韓留記Day 18




每逢星期六日都係趕裝修日子,雖然我個期都好趕,但裝修公司未做好個場,我一樣冇得開工,最簡單全個場啲電掣俾佢哋霸晒,我想插著部電腦都冇,又點做嘢呢?/p>

既然係噉,朝早就去咗觀光,冇乜地方特別想行,就去咗所謂「首爾版黃金」嘅龍山睇睇。成座龍山根本就係深水埗嚟,幾座大倉庫商場賣電子嘢,不過規劃得幾好,一座完全是黄金,過對面馬路就賣電器,隔籬個倉成棟都係做hi-fi音響同黑膠。都係呢啲地方啱我行。





結果今日都係要讓個場俾裝修佬做嘢,反正病病哋想抖抖,行完「首爾深水土步」龍山之後,去買兩包藥返房瞓過。得返半日都冇乜時間走到咁遠架喇,都係酒店附近行行過對面明洞躝吓算,首選自然又係地下街。因為冇玩膠所以冇特別留意一地下街都係的二手黑膠舖,到今日見有時間認真啲目及目及,發現有一間唔錯。多數冇乜特別興趣因為賣得膠都不離pop同classical,呢間就賣rock嘢多,睇佢擺牆幾隻都知正,大量六七八十年代rock黑膠,不過都幾貴25000-35000圜,即係兩舊水港紙起錶一隻,而呢間舖真係隨便拎起手嘅都會有興趣。好在我唔玩膠,如果唔係真係膠到敗家。





間賣rock為主的二手黑膠舖,正到癲。點知原來最癲係門口箱CD,估唔到黎明同秋官會紅到嚟韓國。





一個人離鄉別井,遲就遲咗,話晒聖誕節就食好啲整個大餐啦,雖然從來冇乜節日意識,揾個藉口食吓平時唔捨得食嘅貴嘢嗟。七點未到就食飯有點早,自從嚟咗韓國晚晚都好早食飯,最勁聖誕節嗰日早收,裝修佬拉咗去食炸豬扒,五點九就食晚餐,佢哋又覺得冇乜嘢,「我哋夜晚不嬲都早食飯㗎啦。」/p>

但諗深一層,佢哋會有呢種概念,唔係因為慣咗早食飯,而係因為成日都早收工或者準時收工。





找到了今晚的消遣節目。但係間旅舍冇碟機,個Wifi又廢上網都冇得睇,結果今晚都係一個毒字。





嚟到首爾做嘢,唔覺唔覺就個幾禮拜又到聖誕。

24號,平安夜,返工,然後匿埋酒店食杯麵;

25號,聖誕節,繼續返工,收工時裝修佬都頂我唔順,撥個輪俾老婆「今晚我遲返」就夾硬拉咗我去間永遠大把人排隊嘅名店食個萬幾圜嘅炸豬扒,不過食完都係匿返酒店一個人毒,因為條街真係多人到黐線。平時間旅舍一到夜晚就嘈怨巴閉,嘈到我開大喇叭焚機都冇人投訴(放心我隔籬房兩條女晚晚一點前傾偈都嘈過Cannibal Corpse),全場爭兩個垃圾Wifi幾乎永世連唔到,加成層廿幾戶爭兩個廁所,唔好話沖涼想屙個尿都可以行幾轉至有得屙。今晚?全層我玩晒,十一點之前得我一間房夜晚仲有光仲有聲炸機想幾大聲就幾大聲,Wifi前所未有咁快咁穩定,鍾意的話每一分鐘去一次廁所都冇問題。簡單嚟講,真係好撚毒。

26號,boxing day,都係返工,不過冇得扑,性就自己FF啦。點知原來南韓會block鹹網咁灰,可憐我這條小毒撚已經要一個人離鄉別井過聖誕,返到房仲要連J都唔俾我J,聖誕飛機都冇得打forever alone。

(利申:其實見到呢個page時,我真係有擔心過幾分鐘之後會有南韓公安衝入我間房捉我去勞改架)

沒有留言:

張貼留言