熱門文章

2014年12月11日 星期四

11/12/2014 THU.韓留記Day 2




理論上過到嚟韓國會有宿舍住,實際上呢住住酒店先啦個客新開場乜都未搞掂,所以預頭幾個星期會每幾日就搬一次屋。第一個禮拜住呢間唔錯,其實應該叫湯房因為係一間三層平房界開幾間房,地點一流,內街位夠靜,行返出一條就係大街,地鐵站就喺附近,最重要個客個場轉個彎就係,由旅館門口去到佢門口行唔使半個字,就算同香港一樣每日八點九起身都趕得切準時返工,同埋唔使搭車可以慳返唔少嘛,雖然睇門口個阿姐唔識英文又成日顧住打機,打到成層樓都聽到咁嘈之餘肉緊到見你走連鬆開隻mouse同你揮個手都廢事,但服務唔錯態度搭救,所以印象唔錯。而且我份人比較求祈,間房其實都幾大,地方乾淨,張床好瞓,地板曉發熱間房夠暖,有得瞓有得屙我就OK,今次住呢度甚至比我住過嘅唔少外國酒店更好更舒服。

不過唔係幾慣間房有發熱地板有獨立wifi router一出門口就有凍熱水機任斟仲有兩對拖鞋俾你沖涼水洗頭水乜都齊,就係冇牙膏牙刷,問問另一個睇舖的哥哥,佢用勉勉強強的英文努力地解釋韓國酒店唔興俾刷牙用品。都幾古怪。一係噉啦我朝早唔食你啲其實只係咖啡奶茶任沖加無限方包任食的所謂免費早餐,每日換返兩套牙膏牙刷噉啦,得唔得呀阿姐,咪鬼打機住先啦聽我講啦好冇。





琴日仲擔心嚟到韓國朝朝早都會嘆麥記,好在到步第二朝早終於唔使了,食芝士蛋糕係咪好high呢,其實係琴日lunch買落不過冇食到,到六點班裝修師傅收工趕鎖門就趕走咗我(冇錯,搭正六點就收工加趕埋你一齊走,這樣才是正確的工作態度),見班師傅咁兇嚇一嚇就唔記得咗帶返酒店,結果今朝唔使食麥記了。不過好貴,琴日lunch去執麵包當一餐,拎時冇乜留意,睇返張單至知個芝士蛋糕原來成三四十蚊。個個都話韓國食嘢平,我真係唔覺。





今日收工住開韓國班同事帶我落公司隔籬地下商店街開電話上網卡,先知原來我酒店附近有如此正嘢。其實嚟咗兩日已經覺得明洞呢度好似深圳或者十幾廿年前嘅香港,呢個地下商店街多元化街坊舖為主,賣衫賣袋賣雜貨賣玩具賣公仔賣郵票賣銀仔鈔票,就十足十舊時香港啲老式商場,中間仲要有幾間二手黑膠舖,揾返好耐未試過嘅行商場感覺。 嚟韓國之前對呢度冇乜興趣,但而家覺得應該會留得幾開心。





我老母成日都話,出得外國就對自己好啲,唔好食得咁寒酸啦。見琴日朝早麥記晏晝麵包夜晚杯麵,又好似真係灰咗少少(雖然我食得好開心),今晚收工就對自己好啲,行過見到有間燒牛肉定食12000圜,即係八十幾蚊港紙,係好鬼豪不過死就死啦。結果咁大個仔第一次明白到,不聽老母言,原來真係會蝕底在眼前。





點解我會同《新東方三俠》呢套戲咁有緣呢,之前幾次皆旺飯罪,兩次晏晝犯局都撞正電視播呢套,估唔到嚟到韓國開電視都走唔甩。噉樣成日撞法,套戲夾埋睇過可能十次都有,所以都係轉過去MTV台睇AOA好過啦,口桀口桀
(between,點解啲韓妹十個有九個可以勁到谷爆衫咁滯,去食飯啲女坐低一除褸立即口桀口桀,剛剛電視播Sistar19又係口桀口桀口桀)
(再between,唔使同我講假嘅,我只志在有得J嘅嗟)


夜晚電視做MAMA 2014製作特輯,點知睇晒成個鐘都冇陳奕迅份,反而劉德華有半秒鐘過場,早講啦我就唔浪費呢個鐘啦(不過班韓妹是正的)

沒有留言:

張貼留言