熱門文章

2014年12月9日 星期二

每週一相片大行動 2014 Week 50:其實我仲未相信自己有機會去辛奇國過聖誕加新年再喺首爾返一兩個月工


問題:張相有乜特別?答案:之前幾次飛都係大力水手炸雞送最新一期《進擊的巨人》,今次淨係叫雞,冇計中文版一季先出一本,上次十月去睇Loud Park至出新一期冇耐,點知年底又要飛,急到等唔切。不過唔緊要,再返到香港時應該有得睇下一期了,因為今次有排飛。


如果你同我講,劉Sir份人唔係返工同睇show都唔想出街、出街遠過觀塘油尖旺已經嫌辛苦、做嘢又頹,但係會半年內飛四次,仲去外國做嘢坐返起碼一頭半個月,我自己都唔會信,但結果兩樣嘢都發生晒。唔係全無先兆,老細一早講咗總有一日會派我過個客韓國開個新場,坐返個零月就梗,分分鐘韓國全年最凍幾個月坐晒坐到停埋雪至有得返香港。起初話二月中農曆新年過去,跟住一月,然後十二月底,再十二月中,再突然急到前個禮拜中話半個星期後就出發,好在最後個期延到月中,俾我留多個半星期喺香港,先可以睇到今年最後一場metal gig Revocation@Hidden Agenda,同睇埋《Agents of S.H.I.E.L.D.》同《The Blacklist》大結局至上機。分別好大架,Revocation同In Denial live真係超正,錯過的話會繼Origin之後再度後悔成年(但而家HA做聲的確唔及以前矣),同兩套劇都係睇到最後一集先冇得睇咪好灰?


雖然都要錯失大半季《The Mentalist》同《The Good Wife》,下星期開始做《The Flash》又即係全季冇得睇,而且十二月冇metal仲有好多正gig,好想去Hidden Agend衝Pisco台呀,King ly Chee十幾隊band mosh足全日場fest睇唔到,怒人又我飛咗先至有show,錯過好多,但轉換環境都好。一直以嚟十次「旅行」九次實際上都係去睇show,更多地方唔係有得開公數絕對永遠唔會去,好似一向冇諗過去韓國興趣比日本更低,韓國菜除咗韓燒一味完全冇嘢啱食,景冇乜想睇,show的話日本更多更大更吸引(話對日本冇興趣又每年飛兩次,都係為睇fest嗟),冇公司津貼我過嚟,我相信成世人都唔會飛韓國,更加冇乜機會試一條毒撚喺首爾過聖誕過新年,改變一下可能係好事,而且話唔埋一個唔覺意真係坐到過晒兩個新年至走,俾我就到三月頭過東京睇Judas Priest或者Thrash Domination就爽了。


係,去到天涯海角,到頭來最關心咪又係有冇show睇?話就話喺好比首爾的旺角之明洞區返工,但band scene同livehouse冇我想像中熱鬧,同發覺好難搵到呢邊近期有咩演唱會,都衰唔晒喎最少俾我發現去到第二個禮拜六日已經有場兩晚metal fest,個場又近坐半個鐘火車就去到,仲要冇見好多年嘅Method有份出,雖然佢哋好似得返bass同鼓佬仲係上次嚟香港個班底,其他已經轉晒人。唔知好彩定唔好彩,因為頭兩三個星期肯定忙到日日都要落場坐足全日,分分鐘到時明明隔籬已經有fest睇都要望poster輕嘆,而且有時間去都唔知點搞,韓國啲網仲衰過日本,大家一樣全部冇英文,日本起碼有中文字俾我估估吓,韓文就真係識條春咩,我睇咗個網成晚都未研究到點買飛。唯有希望到時符碌睇到啦。噉當然,最想睇嗰隊始終是傳說中的「泡菜Babymetal」Pritz,口桀口桀(唔係講笑,佢哋下星期二首爾有show出,不過一程路已經要個幾鐘好叉遠仲要平日晚開,同又係唔知點買飛...)


以前唔係未試過出國返工,但做嘢加埋玩兩個禮拜已經好盡,今次係第一次離鄉別井超過一個月,我仲未預計得到會發生咩事,會24/7日日坐喺個客度冇得玩,定逢夜晚逢星期六日就係一個人出去大風雪中forever alone,還是同香港一樣匿埋酒店房毒足咁多個禮拜呢?諗返謝安琪最新兩隻碟都未寫,呢幾個月返工忙香港又發生咁多事,離開一下可能終於俾到我時間同精神寫好佢。但係去到韓國真係會點,就只有聽朝之後至知道了,而家我只知搭凌晨機架機唔好坐的話好難瞓得好,仲要一落機就要開工冇覺好瞓的話好辛苦。

沒有留言:

張貼留言