熱門文章

2014年12月19日 星期五

19/12/2014 FRI.韓留記Day 10




雖然韓國食飯時間幾free,裝修工人可以十二點幾已經唔見晒人(然後一兩點返嚟三四點又大半人唔見晒,爽),寫字樓班同事冇乜特別事的話都會十二點半左右起行,慢慢嘆到兩點幾至返嚟。我就冇咁free,因為要keep住同香港office聯絡,而韓國快香港一個鐘,好多時起碼要等到一點幾香港真係冇事搵韓國先落樓食嘢,廢事食食吓飯收到call結果一面食飯一面開電話會議就無謂,有嘢急call話要現場做但去唔到又唔知點。

雖然次次晏晝都自己一個食幾蝕底,因為跟住班大粒有得黐餐慳返餐嘛,但其實毒撚一個更開心,每日晏半個鐘頭食飯得一丁友,可以隨心所欲地試食唔同嘢。今期幾鍾意公司樓下間Quiznos Sub,始終食開西餐,間嘢夠鬼又就腳就晒我,其實好想食麵包碗麵但lunch好似得三文治,雖然已經夠貴,中size三文治加杯汽水唔收你10XXX圜都要七八千,但的確俾足料加勁好食,雖然大家都係Sub,濕way同佢比就好似快餐廳同餐廳嘅分別。當然呢個區別同時適用於價錢...

喺香港食飯我鍾意買外賣返屋企或者公司,但嚟到韓國就鍾意坐低堂食,因為裝修得好鬼靚坐得舒服,而且嚟韓國第一個禮拜已經成日包場食飯,去過幾間酒吧同餐廳食,餐餐都係坐足成個lunch仍然差唔多得我一個客,因為咁寧靜所以食得舒適食完都會坐多陣hea吓至返上去,覺得自己好鬼文青。香港就冇乜可能求祈食個lunch都咁多享受,唔使比裝修環境,如果香港開間食肆食飯時間得咁少人,一個月已經執得笠。





星期五最好的節目當然係去行夜市啦,今日俾我發現到一個平得嚟飽嘅食法,通常一隻大餃子1000圜隻,搵到有檔半打3000即係500圜一隻,食完真係有點飽唔夠再3000圜囉,基本上呢HK$42一定質得飽你,喺發現到邊度有得食(芝士)辛辣麵之前,呢個韓國版八方雲集食法應該係明洞最平嘅一餐。

就喺我食緊餃子,搵到個阿嬋好鬼勁,自己起個帳幕掛晒「神打救你班罪人」標語十分metal,開恆咪係講世界末日喇你班仆街聽食屎啦,韓文長篇大輪之後講完英文再講一次。我不知幾期待佢唱返首《神屌人》我聽。

沒有留言:

張貼留言