熱門文章

2014年12月26日 星期五

26/12/2014 FRI.韓留記Day 17




琴日講過嚟到韓國半個月,遇到英文最好嘅,係上星期六日場metal fest 賣飛個姐姐。估唔到英文第二好嗰個會係貨車司機,望落似普通阿伯,但一開口就係英文,仲要唔係掙扎成分鐘先彈到一兩粒單字,而真係用成句英文同你講嗰隻,嚇鬼死你。冇乜好挑剔,除咗一樣:

「有幾多箱貨?」
「Seventeen!」
因為只包到門口落貨,仲要箱箱重都幾係嘢,不過十七箱嗟頂硬上啦。點知去到門至發現,原來係seventy。 班韓國裝修佬恥笑完之後俾咗對勞工套我叫我自求多福,佢哋開工啲手套幾型,內面噴層厚紅油令手掌位更加硬淨,初戴時有幾個手指位中間仲有幾絲乾紅油連住,好鬼death metal。不過抬完貨之後就death了。




之前點凍都冇事,一轉而家間酒店立即病,其實本身諗住收工買包Panadol再返旅舍啪絕粒瞓到天昏地暗,點知收工時先知道原來今晚裝修公司老細又請晒全世界食飯,仲要係好正式地嗰隻成世人第一次坐喺地下食。但重點都係劈酒,上次劈完一杯啤酒溝燒酒已半收皮,有經驗喇今晚劈到兩枝米酒、一枝燒酒加多兩杯啤酒溝燒酒,都算勁喇,跟住仲可以行三個字路返到公司,曉開裝修佬平時擺鎖匙個暗格,入office摷返漏咗部電話,再順便執一執倉,跟住熄返燈鎖返門收返埋條鎖匙好似冇事發生一樣,再行三個字返到酒店房,打多次飛機再打咁大段字先至撻低昏迷。我都唔知自己其實係醉咗定係未醉。

(至於條韓妹,冇,打飛機時電視見到,求祈出張相嚟呃like嗟)

沒有留言:

張貼留言