熱門文章

2014年12月20日 星期六

每週一相片大行動 2014 Week 51:事隔八年,再遇Method




一別八年,終於再睇到Method,不過上次係搞佢哋嚟香港落灣仔酒吧開show(仍然係我搞過同睇過嘅show當中最難忘最好feel一場),今次到我飛到嚟首爾睇佢哋出show,其實我都係出發前無端端身㾗地上佢哋Facebook,至知道今個禮拜六日呢場fest。

香港嗰邊間酒吧同TRHK都執晒,呢邊佢哋仲撈得幾好,現場反應一流班文青女都high晒。嚟香港表演集碟之後走咗歌佬同一個結他佬,跟住三年出一隻碟對上隻係2012,唔同在新歌佬一個人唱加彈晒,同歌路變得更摩登玩到Arch Enemy噉款。但live仍然冇變超級地正,第一晚入面六隊排第三,已經可以肯定成場fest最受歡迎佢哋一定有份。只可惜玩得四首歌,絕對唔夠喉。

當好多十年前接觸過嘅band已經因為種種現實問題消聲匿跡,Method隔咁多年仲可以越來越好咁得人心,呢樣我都估佢哋唔到。

沒有留言:

張貼留言