熱門文章

2014年12月18日 星期四

18/12/2014 THU.韓留記Day 9




琴日成日冇聲氣,因為日頭忙到嘔,夜晚裝修公司個老細又請韓燒。嚟到韓國食果然唔同,未正式上菜已經成堆沙律之類冷盤堆到連張檯都唔夠位擺,上式燒時係有人喺側邊幫你燒唔使自己落手,而且啲料真係靚好多肉味濃又多汁香港食唔到,不過唔係有人請自己一個一定唔會食,大佬食餐普通飯都要成萬圜,食燒烤真係唔敢諗會使幾多。

不過食之餘狂隊酒先係重點。班韓國咩時間都可以劈酒,個裝修老細每日起要劈兩枝燒酒,文化係噉食飯時自然竹狂隊你,雖然我唔飲酒都同佢哋一齊隊。佢哋好鍾意飲一隻bakali,似啤酒不過對我嚟講同飲汽水差唔多隊咗兩枝都冇乜嘢,然後試吓燒酒開始有飲酒嘅感覺,跟住老細出絕招啤酒溝燒酒,

「一杯就夠!」

果然一杯就夠我第一次有飲到要停嘅感覺,個人仲行到直線但一面行一面飄浮,我返酒店係上一條斜路轉個彎再行五層樓梯,平時一個字行晒,呢次上斜路都上咗大半個字。然後返上房立即撻低,但係咪飲醉咗呢反而好鬼精神瞓唔到喎。是但啦,反正已經攞正牌第二朝冇十點都唔會蒲頭。

不過就算晚晚有人請噉食法都幾惡頂,所以好佩服班韓國仔可以劈足全晚之後第二朝起得到身七八點返公司仲正正常常。叫我照食照劈都OK嘅,不過第二日唔好預我可以正正常常做嘢囉。





成日聽到人話韓國炸雞出名,今日終於一試。公司樓下有間酒吧我幾鍾意,裝修好又有電視睇,lunch入去叫咗個炸雞盤加汽水,餐牌冇寫價錢得張相同一大堆韓文,俾錢時先知中伏,收咗我兩萬圜 - 冇錯係20,000,即係港紙百四蚊。點知上菜時先發現,原來更大伏係最初以為個餐係KFC size,點知最後都係KFC大細,不過係桶餐size,難怪收咁貴,我食足九個字先至食到一半,所以今晚收工可以立即返酒店唔使周圍躝,今天晚餐就係lunch食剩嗰半盤。兩萬圜食足全日,噉又算OK的,雖然食足兩餐,我都食唔出傳說中的韓國炸雞有乜特別。

可惜上機個星期KFC出韓式炸雞,趕唔切上機前試一次,就嚟唔到呢邊同真正韓國雞比較啦。我成日型住香港KFC個韓式炸雞會仲好食。





我出國旅行從來唔會虧待自己,可以住平啲,但都會揀住酒店(hotel)。不過唔係自己飛而係公務時多數係guesthouse,之前份工會住民宿,今次嚟韓國第一個禮拜就住旅館,因為格局似返屋企多過似寄人籬下,感覺係舒服同開心過住酒店。只可惜快樂的時光總是過得特別快,第二個禮拜變成住旅舍(hostel),第一次去外國住,見識良多。

旅者之舍叫得好聽,其實咪即係湯房。幾時有人煮嘢食、有人洗衫、有人check in check out、有人吹水聯誼,你一定會知,因為全層發生任何事都一定聽到或者聞到。亦搞到我連聽歌都唔多敢,就算較到坐喺電腦前面先聽到咁細聲,出一出房就知原來隔籬鄰舍同我一齊聽緊Metallica。立即好懷念之前住新明洞旅館時,日頭時間你鍾意點焚機都得,除咗隔音真係唔錯,仲有大門口個阿姐打機分分鐘打得仲大聲過地下最入我間房的metal。而家我連聽謝安琪都要戴耳筒至敢開大聲。

我要求已經唔高,一向只求有個地方俾我安靜過夜加乾乾淨淨沖涼洗面刷牙屙屎就算,所以地方細到連隻篋都幾乎打唔開唔緊要,同都算幾乾淨嘅又有獨立廁所,第一日住個客問我掂唔掂,我仲好合皮地答佢OK添。點知第二日先知出事,原來間房租俾你嘅意思就真係俾咗間房你,直到check out之前佢哋都唔會入你間房,亦即係間房搞到幾亂有幾多垃圾,頂唔順的話請自己搞掂。好在我唔多垃圾亦都算企理。

但沖涼至大鑊。check in時俾兩條毛巾,而我係住一個星期,就即係一個星期入面沖涼洗面就靠晒呢兩條毛巾,而更大問題係就算你頂到一條毛巾用成個禮拜,好多時第二日沖涼時,至發現條毛巾仲係好濕。個老細每晚都會掛份一個紙包蛋糕加一包牛奶嘅早餐喺你門口,但我寧願佢每日俾一條毛巾我沖涼抹身好過。

你問「乜幫公司去外國做嘢,租酒店唔係有得claim公數咩?」當然係公數包,但肯包幾大舊公數又是另一個問題...

沒有留言:

張貼留言